Gå til innhold

Er deres 7-9 åringer aktive?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva liker de å gjøre?

Anonymous poster hash: 2dff6...c48
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aktive som i idrett? Min har gått på allidrett fra 4-6,5 år. Samt svømming. Nå er han 7,5 og går på håndball og innebandy.

Skrevet

Nei, egentlig ikke.

De går på aktiviteter 3 ganger i uka og yngste går fortsatt på SFO, men de er ofte glade i rolige aktiviteter når de er hjemme. Vi må passe på å sende dem ut etter skolen og i helgene for å hindre at de sitter for mye i ro. Det blir sjelden skikklig aktivitet noe særlig mer enn 2 timer om dagen på hverdagene.

Anonymous poster hash: 81431...7c2
Skrevet

Har en som snart blir 8 år, og han har drevet med idrett siden han var 4 år. Han er absolutt sportsfrelst, så det går i sport dagen lang.

Spiller fotball og innebandy, i tillegg står han mye på langrenn, slalåm og snowboard.

De dagene de har treningsfri eller trening tidlig, drar vi ut og står på snowboard eller går kveldsturer på ski etc. Han er også med oss i squashallen og spiller. Er med faren på innenbandy når han selv spiller, eller meg på håndball.

Om somrene er han med meg på mine joggeturer og løper. Han tracker tiden han løper på eller står på ski på osv. :fnise: Så VELDIG aktiv gutt her.

Skrevet

Ja, har en aktiv 7-åring. Hun er den som alltid henger oppned i turnstanga på skolen når jeg henter henne der.

Går på langrennstrening og basket. I helgene går hele familien på ski om vinteren og driver med turorientering om sommeren.

Når venninner er med hjem, er det ofte turning og dans i stua.

Anonymous poster hash: 49449...13f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...