Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #1 Skrevet 30. januar 2014 Tror faktisk jeg har verdens beste mann. Han skal bort noen dager med jobben nå, slik at jeg er alene med nurket på 6 mnd. Så når jeg sto opp i dag lå det et kort på stuebordet hvor han skrev at han elsker meg, og har sett at jeg er mer sliten enn jeg vil innrømme. Og det stemmer nok det... Så han har bestilt tid for meg på spa på lørdag, og snakket med mamma slik at hun tar nurket 2-3 timer mens jeg er der Er vanligvis ikke så lettrørt av men, men satt her å snufset litt på morgenen i dag Anonymous poster hash: 75c6a...95e
Modesty Blaise. Skrevet 30. januar 2014 #2 Skrevet 30. januar 2014 Åh, så hyggelig gjort, kos deg masse
Gjest MammaTilKidsa Skrevet 30. januar 2014 #3 Skrevet 30. januar 2014 Ta vare på ham som han tar vare på deg!
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #4 Skrevet 30. januar 2014 Ta vare på ham som han tar vare på deg! Ja, jeg prøver på det, men jeg lurer noen ganger på hvordan jeg har vært så heldig Anonymous poster hash: 75c6a...95e
Gjest MammaTilKidsa Skrevet 30. januar 2014 #5 Skrevet 30. januar 2014 Ta vare på ham som han tar vare på deg! Ja, jeg prøver på det, men jeg lurer noen ganger på hvordan jeg har vært så heldig Anonymous poster hash: 75c6a...95e Sikkert fordi du fortjener det! Han der vokser ikke på trær :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå