Gå til innhold

Noen som har tatt Botox her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde ikke denne dagen skulle komme, men er nå passert 40 og synes det er forferdelig å se bilder av meg selv på grunn av rynkene. De har kommet kastende på meg siste tiden!

Vurderer nå Botox i panne og i "kråketærne" rundt øynene.

Noen her inne som har brukt Botox?

Ble dere fornøyd?

Hva betalte dere?

Fortalte dere deres partner?

Anonymous poster hash: 650f2...c45
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Botox ja takk. Har tatt det på flere steder og fornøyd. På tide å ta en refill igjen nå :)

Tar ho en bekjent som driver salong, men som gjør dette privat og koster ikke mange kronene i forhold til hva det koster ellers.

En bieffekt, er at jeg får mindre migrene etter jeg har satt i pannen :)

Skrevet

Jeg har prøvd det en gang i sinnarynken og over brynene for å gi løft. Det gav greie resultater, men jeg orker ikke bli avhengig av det. Faktisk ble jeg litt skremt av hvordan hun hudpleieren så ut med null mimikk i ansiktet.

Jeg vil heller ikke se ut som Lene Nystrøm. Hun ser grei ut når hun ikke smiler/gråter/ler, men får en fæl grimase i ansiktet ellers.

Anonymous poster hash: 39270...f9e
Skrevet

Ja, tok i sinnarynken i panna. Ble veldig bra, så ikke så streng ut lenger. Tror jeg betalte i underkant av 2000 kr

Anonymous poster hash: c1ca4...54d

Skrevet

Jeg har tatt sinnarynken 5 ganger totalt. Ville gått til lege da botox ikke er noe å tulle med om man ikke har peiling.

Fordelen med botox i sinnarynken er at man på sikt ofte legger fra seg vanen med å myse. Jeg har ikke hatt behov for påfyll på et par år siden jeg ikke lenger lager den rynken. Ulempen er at jeg nå har andre rynker som plutselig synes;)

Anonymous poster hash: df440...085

Skrevet

Ja, sinnarynken flere ganger.

Anonymous poster hash: 2d978...e8f

Skrevet

Jepp, stort sett sinnarynken. Men den gangen var det kampanje- så jeg slo til med panne & øvre leppe også. Synes øyenbrynene mine har litt vel lite mimikk, men ellers fornøyd. 1 uke siden & alle rynkene i pannen er borte :)

Anonymous poster hash: 8e45f...8e0

Skrevet

Har prøvd en gang for et par år siden, da rundt øynene. Likte ikke resultatet, smilet mitt ble veldig rart synes jeg... Har ikke gjort det igjen. 

Anonymous poster hash: 81554...7c6
Skrevet

... Og for å svare på resten: nei-sier aldri noe til mannen (de ser det ikke lell) & denne gangen betalte jeg 3500.

Anonymous poster hash: 8e45f...8e0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...