Gå til innhold

Hvordan vaske flasker på ferie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Reiser til London i mars med en 7-mnd gammel baby. Skal være på et hotell i 5 dager. Hvor mange tåteflasker trenger jeg,og åssen får jeg vasket de lissom??

Anonymous poster hash: b9884...f9f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp en slik "vaskepakning" som de selger på barnombord.no

Heller i vann og denne posen, vips... ren flaske :)

Skrevet

Kjøp en slik "vaskepakning" som de selger på barnombord.no

Heller i vann og denne posen, vips... ren flaske :)

Oiii takk for tips:)

Skrevet

Vi var på noen turer mens guttungen brukte flaske, og vi hadde med oss vannkokeren vår vi. Puttet en og en flaske oppi og kokte.. Det var den beste løsningen vi fikk til.

Skrevet

Vi skylte og vasket flaskene på rommet, og hadde med en dampsterilisator. Funket som bare det. Hadde med fire flasker.

Anonymous poster hash: 2b840...dac

Skrevet

Reiser til London i mars med en 7-mnd gammel baby. Skal være på et hotell i 5 dager. Hvor mange tåteflasker trenger jeg,og åssen får jeg vasket de lissom??

Vi hadde med zalo og oppvaskbørste og vasket de på hotellrommet. Kokte opp vann som vi brukte til å vaske de med, men tror varmt vann fra springen er helt greit også.

Når babyen er over 6 mnd må man jo ikke lenger koke flasker. Vi har de som regel i oppvaskmaskin, men vil tro de blir rene nok av å vaske de for hånd også. Vi har hvertfall gjort dette noen ganger. (Stort sett ferie, besøk hos andre etc.) Jeg ville tatt med 3-4 flasker. 

Anonymous poster hash: 29bd2...59e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...