Gå til innhold

Stygga på mannen. Hormonell?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Siden jeg fikk vite at jeg var gravid i November har jeg ikke klart å ha fysisk kontakt (kyssing, klemming, kosing, stryking sex, etc.) men mannen i det hele og det store. Ble så uutholdelig at jeg måtte flytte inn på annet soverom. 

Alt han sier og gjør irriterer meg noe helt vanvittig, ingenting er bra nokk, å jeg har begynnt å legge merke til absolutt alt han gjør feil. 

Lurer på om noen har opplevd det samme? Er dette homonellt, og vil det gå over etterhvert? 

Håper jo for begge, + lille i magen at dette går over. 

Endret av Any0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe.... var nok en skikkelig troll lik deg der ja :)

Men hjalp veldig i 4 mnd og sluttet i 7 mnd igjen. Da var alt herk. Bare det å kjenne snuslukten den dag i dag, gjør at jeg får brekning av tanken :(

Skrevet

Hehe, dessuten lukta han vondt. Det varte ikke så lenge :)

Skrevet

Har alltid elsket manneparfyme og lukten av han, men de siste 3 mnd har jeg ikke klart lukten av han, å når kvalmen var på det værste var det bare å løpe på do å kaste opp når jeg kjente lukten av han.

Snusen har jeg heldigvis klart å venne av ham ;)

Han gjør jo alt for meg, å forteller meg at han elsker meg hvert 2. min, så jeg får jo kjempedårlig samvittiget for at jeg aldri er fornøyd med ham, stakkars.. 

Skrevet

så jeg får jo kjempedårlig samvittiget for at jeg aldri er fornøyd med ham, stakkars..

Husk å si det til han, da :)

Jeg hadde generell stygga på mannfolk mens jeg var gravid. Det gikk over.

Skrevet

Sier til ham hele tiden at jeg setter pris på alt han gjør, men sitter jo fortsatt igjen å føler meg som en drittkjærring ^^

Skrevet

Ikke bare er han irriterende, plagsom og lukter guffent, men han spiser plutselig som en gris og puster som en hval:)

Det går over altså:)

Anonymous poster hash: 36c30...bba

Skrevet

Herregud det er godt at det ikke er bare jeg som har det sånn ^^

Jeg håper for all del at det går over, for akkurat nå kunne jeg godt tenkt meg å bli alenemor!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...