Frkmic Skrevet 30. januar 2014 #1 Skrevet 30. januar 2014 (endret) Siden jeg fikk vite at jeg var gravid i November har jeg ikke klart å ha fysisk kontakt (kyssing, klemming, kosing, stryking sex, etc.) men mannen i det hele og det store. Ble så uutholdelig at jeg måtte flytte inn på annet soverom. Alt han sier og gjør irriterer meg noe helt vanvittig, ingenting er bra nokk, å jeg har begynnt å legge merke til absolutt alt han gjør feil. Lurer på om noen har opplevd det samme? Er dette homonellt, og vil det gå over etterhvert? Håper jo for begge, + lille i magen at dette går over. Endret 30. januar 2014 av Any0
Gjest Skrevet 30. januar 2014 #2 Skrevet 30. januar 2014 Hehe.... var nok en skikkelig troll lik deg der ja Men hjalp veldig i 4 mnd og sluttet i 7 mnd igjen. Da var alt herk. Bare det å kjenne snuslukten den dag i dag, gjør at jeg får brekning av tanken
sug lut Skrevet 30. januar 2014 #3 Skrevet 30. januar 2014 Hehe, dessuten lukta han vondt. Det varte ikke så lenge
Frkmic Skrevet 30. januar 2014 Forfatter #4 Skrevet 30. januar 2014 Har alltid elsket manneparfyme og lukten av han, men de siste 3 mnd har jeg ikke klart lukten av han, å når kvalmen var på det værste var det bare å løpe på do å kaste opp når jeg kjente lukten av han. Snusen har jeg heldigvis klart å venne av ham Han gjør jo alt for meg, å forteller meg at han elsker meg hvert 2. min, så jeg får jo kjempedårlig samvittiget for at jeg aldri er fornøyd med ham, stakkars..
Bananahammock Skrevet 30. januar 2014 #5 Skrevet 30. januar 2014 så jeg får jo kjempedårlig samvittiget for at jeg aldri er fornøyd med ham, stakkars.. Husk å si det til han, da Jeg hadde generell stygga på mannfolk mens jeg var gravid. Det gikk over.
Frkmic Skrevet 30. januar 2014 Forfatter #6 Skrevet 30. januar 2014 Sier til ham hele tiden at jeg setter pris på alt han gjør, men sitter jo fortsatt igjen å føler meg som en drittkjærring ^^
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #7 Skrevet 30. januar 2014 Ikke bare er han irriterende, plagsom og lukter guffent, men han spiser plutselig som en gris og puster som en hval:) Det går over altså Anonymous poster hash: 36c30...bba
Frkmic Skrevet 30. januar 2014 Forfatter #8 Skrevet 30. januar 2014 Herregud det er godt at det ikke er bare jeg som har det sånn ^^ Jeg håper for all del at det går over, for akkurat nå kunne jeg godt tenkt meg å bli alenemor!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå