Gå til innhold

Noen her med fireåring som har nintendo ds?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det populært? Jeg har ei på snart fire som elsker å spille spill på min telefon. Hun får spille innimellom og vi bestemmer hvor lenge. Hun blir snart storesøster og tenkte kanskje å kjøpe en ds som "storesøstergave".

Anonymous poster hash: a67f5...5c4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her har ikke 4åringen egen ds, men låner pappaens av og til.. (Jada, helt seriøst her...) og han syns den var kjedelig. Skjønte ikke helt greia og syns det var tungvindt. Han liker heller å spille på mobilen..

Anonymous poster hash: ca273...32a
Skrevet

Har ei som nå er fem. Ho fikk ds jula etter ho fylte fire. Stor stas med den:-)

Anonymous poster hash: 72e5a...b74

Skrevet

Her la 4-åringen DS'en kjapt på hylla etter at pad'en kom i hus.. 

Anonymous poster hash: 90f68...97d
Skrevet

5 åringen har ds , fikk ny 3 ds til jul og elsker den, fikk sin første da hun var 3 1/2 år.

Anonymous poster hash: 989a6...df3

Skrevet

Vi ga sønnen vår det, han var vel 3 1/2 år både fetter og tremenning på samme alder hadde hatt det 1/2 år allerede. Kjempe fint. Men ser fetteren spille så mye at foreldrene harbfjernet spillet noen ganger å sagt det var ødelagt. Vår begrenset seg selv. Da han va 5 fikk han egen IPad.

Anonymous poster hash: c524d...5fa

Skrevet

Vi har både ds og pad til våre unger vil absolutt heller anbefale pad.

Ds er populært men pad er mye mer stas. Ds blir også dyrt i lengden siden spill koster flere hundre. På pad kan du jo laste ned spill gratis og variere masse. Disse spillene er også mye mer populære enn de til ds.

I tillegg finnes det masse spill de kan lære ting av.

Skrevet

Er ikke det skummelt med så små barn med Internet tilgang??

Min er 6 men har hatt ds siden han var 4 (fikk til bursdag) han elsker deg fortsatt. Perfekt på reise, ventetid på forskjellige steder, osv.

Anonymous poster hash: 552c8...133
Skrevet

Lillebror kjøpte for bursdagspenger og oppsparte penger når han var 4 1/2 år og han har slitt den ut. Han har kjøpt en til og bruker den flere ganger i uka. De har nettbrett også, men det er minst like gøy med dsi :)

Kommer jo litt an på hvor mange spill de har da, våre har mange spill og jeg har kjøpt noen brukte til dem.

Skrevet

IPad'en er mye mer pop enn ds'en hos lillebror på 3 år :-)

Skrevet

Har en fireåring og flere ds'er etter eldre søsken, de er ikke særlig populære, her er det ipad'en som gjelder.

Anonymous poster hash: dd03a...9dd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...