Gå til innhold

når gir dere barnet febernedsettende?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på 4 år har 39,7 nå... hadde det samme i går kveld og da begynte han å bli veldig fjern så ga en stikkpille som fungerte raskt. Han svettet ut alt og sov greit, er veldig usikker på om jeg før gi febernedsettende nå? Er 2. Dagen med feber og han er veldig slapp. Sitter i sofaen å ser på disney. Det skal vel være litt feber også? Råd mottas med takk!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Når de blir utilpass eller før de legger seg.

Skrevet

Jeg gir egentlig ikke for å sette ned feberen, men dersom han har smerter. De gangene han har hatt høy feber uten smerter har han ikke fått noe.

Men jeg har forholdsvis lav terskel dersom han klager over smerter (som kan blie bedre med Ibux eller Paracet).

Anonymous poster hash: 6806c...dcf

Skrevet

Dattera får for og sove. Hun sover lite og blir "urolig" og småsutrete og tydelig sliten med feber. Så hun får før hun legger seg, evt for og få sovet litt på dagen. Gutten sover veldig godt når han er syk. Der hender det vi gir paracet når det går lenge uten hverken mat eller drikke. Han mister lysten på ALT som kan spises/drikkes. Med en paracet innabords får vi i alle fall i ham drikke,- noen gang litt og bite i..Men presser ikke på med det.

Så vi har ulike "terskler" for barna våre..Iallefall ulike grunner til og gi de febernedsettende.

Anonymous poster hash: 4f91b...bd1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...