Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #1 Skrevet 30. januar 2014 Planen er å kjøpe bugaboo-vogn i dag. Men vil gerne høre om bruks-erfaringer. De fleste skryter av denne vogn. Er du glad for din bugaboo vogn? Ulemper, fordele? Vi bor i by og ska ha en lille let vogn. Anonymous poster hash: be523...bdd
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #2 Skrevet 30. januar 2014 Jeg hadde Bugaboo vogn til minstemann. Elsket den! Lett å trille, god plass i bagen og enkel å slå sammen. Ikke en vogn for turer i skog og mark, men perfekt til vårt bruk. Vi hadde Simo til førstemann og den jeg ikke fornøyd med (men vet mange som elsker den). Anonymous poster hash: a293b...803
Gjest meg&mini Skrevet 30. januar 2014 #3 Skrevet 30. januar 2014 Jeg elsker den. God å trille på asfalt, stranden, snø osv:) Eneste negative med den er at det ikke er noe særlig demping, men jeg tror at det bare er jeg som reagerer på det, ikke babyen. Hun sover så godt i den, uansett hvor jeg triller. Det er også litt vanskelig å komme til under vognen, hvis du skal legge noe der. Dette er kun når du bruker bagdelen. Siden du bor i by, vil jeg i hvertfall anbefale den. Det er en perfekt by-vogn:) Er det Buffalo du skal ha?
Gjest meg&mini Skrevet 30. januar 2014 #4 Skrevet 30. januar 2014 (endret) Jeg hadde Bugaboo vogn til minstemann. Elsket den! Lett å trille, god plass i bagen og enkel å slå sammen. Ikke en vogn for turer i skog og mark, men perfekt til vårt bruk. Vi hadde Simo til førstemann og den jeg ikke fornøyd med (men vet mange som elsker den). Anonymous poster hash: a293b...803 Jeg bruker den mye i skog og mark, synes den funker veldig bra jeg. Det spørs jo hvilken modell du hadde kanskje? Vi har Buffalo:)Hadde også Simo til eldste og jeg var ikke så fornøyd jeg heller;) Endret 30. januar 2014 av meg&mini
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå