Gå til innhold

Erfaringer med bugaboo-vogn søles


Anbefalte innlegg

Skrevet

Planen er å kjøpe bugaboo-vogn i dag. Men vil gerne høre om bruks-erfaringer. De fleste skryter av denne vogn. Er du glad for din bugaboo vogn? Ulemper, fordele?

Vi bor i by og ska ha en lille let vogn.

 

Anonymous poster hash: be523...bdd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde Bugaboo vogn til minstemann. Elsket den! Lett å trille, god plass i bagen og enkel å slå sammen. Ikke en vogn for turer i skog og mark, men perfekt til vårt bruk. Vi hadde Simo til førstemann og den jeg ikke fornøyd med (men vet mange som elsker den).



Anonymous poster hash: a293b...803
Gjest meg&mini
Skrevet

Jeg elsker den. God å trille på asfalt, stranden, snø osv:)

 

Eneste negative med den er at det ikke er noe særlig demping, men jeg tror at det bare er jeg som reagerer på det, ikke babyen. Hun sover så godt i den, uansett hvor jeg triller.

Det er også litt vanskelig å komme til under vognen, hvis du skal legge noe der. Dette er kun når du bruker bagdelen.

 

Siden du bor i by, vil jeg i hvertfall anbefale den. Det er en perfekt by-vogn:)

 

Er det Buffalo du skal ha?

Gjest meg&mini
Skrevet (endret)

Jeg hadde Bugaboo vogn til minstemann. Elsket den! Lett å trille, god plass i bagen og enkel å slå sammen. Ikke en vogn for turer i skog og mark, men perfekt til vårt bruk. Vi hadde Simo til førstemann og den jeg ikke fornøyd med (men vet mange som elsker den).

 

Anonymous poster hash: a293b...803

Jeg bruker den mye i skog og mark, synes den funker veldig bra jeg. Det spørs jo hvilken modell du hadde kanskje? Vi har Buffalo:)

Hadde også Simo til eldste og jeg var ikke så fornøyd jeg heller;)

Endret av meg&mini

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...