Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #1 Skrevet 30. januar 2014 Vel,egentlig er jeg kanskje det,for jeg hater at jeg tenker slik,men hva synes du og hva hadde du tenkt? Jeg blir glad om folk gir meg gaver på bursdagen min og til jul,da betyr det at de har tatt bryet med å planlgge og faktisk gå ut og kjøpe noe,samt bruke penger, på meg! Hadde bursdag i forrige uke og vi er fem venninner som møtes nå og da og bruker å kjøpe gave til rundt 200 kr til hverandre. Vi er ikke bestevenner men det er fint å møtes og spise sammen etc. Til hun ene fikk jeg et armbånd, og det var så lite min stil at jeg egentlig begynte å undre hvorfor hun hadde kjøpt akkurat dette... Jeg sa jo tusen takk og løy om at jeg syntes det var fint, men da jeg kom hjem, bestemte jeg meg for å bytte det inn fordi jeg hadde aldri kommet til å bruke det. Da jeg skulle bytte det,viste det seg at det kostet 68 kr... jeg VIL ikke tenke slik,men 68 kr? iallefall når det var så lite meg og rett og slett stygt? Og nei,de har IKKE dårlig råd. Hva hadde du tenkt om dette,sånn egentlig? Og bruker du å bytte gaver om du ikke liker det? Anonymous poster hash: a8113...c3c
me_87 Skrevet 30. januar 2014 #2 Skrevet 30. januar 2014 Hun gikk neppe inn for å kjøpe ett armbånd du ville hate,å prisen har da virkelig ikke noe å si! Ja du er smålig og utakknemlig! Ja jeg bytter gaver jeg ikke liker. Bedre det enn å la gaven bare bli liggende ubrukt.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #3 Skrevet 30. januar 2014 Hun gikk neppe inn for å kjøpe ett armbånd du ville hate,å prisen har da virkelig ikke noe å si! Ja du er smålig og utakknemlig! Ja jeg bytter gaver jeg ikke liker. Bedre det enn å la gaven bare bli liggende ubrukt. Jeg sa ikke hate, men når man er venninne med noen helt siden barnsbein av så forventer man l(jeg gjør iallefall det) at man kjenner sånn cirka hvilken smak vedkommende har... HI Anonymous poster hash: a8113...c3c
me_87 Skrevet 30. januar 2014 #4 Skrevet 30. januar 2014 Hun gikk neppe inn for å kjøpe ett armbånd du ville hate,å prisen har da virkelig ikke noe å si! Ja du er smålig og utakknemlig! Ja jeg bytter gaver jeg ikke liker. Bedre det enn å la gaven bare bli liggende ubrukt. Jeg sa ikke hate, men når man er venninne med noen helt siden barnsbein av så forventer man l(jeg gjør iallefall det) at man kjenner sånn cirka hvilken smak vedkommende har... HI Anonymous poster hash: a8113...c3c Syns du forventer litt for mye av en vennine altså. Hun kjøpte jo selvsagt noe hun trodde du kom til å like. At du ikke likte den likevel er selvsagt helt greit,men å syns at hun er smålig å at hun bevisst kjøpte noe hun visste du ikke kom til å like blir for dum påstand.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #5 Skrevet 30. januar 2014 Skjønner deg godt. For jeg regner med du selv ikke hadde kjøpt en gave til kr 68? Jeg tror denne venninnnen din kjøpte det pga prisen.... I såfall var det rart hun ikke la noe mer til, når dere vanligvis kjøper til kr 200 til hverandre.... Anonymous poster hash: 9ce3b...0a5
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #6 Skrevet 30. januar 2014 Hadde reagert på samme måte selv. Jeg forventer at gode venninner kjenner meg godt nok til å ha en viss peiling på hva jeg liker og ikke liker. Og dersom vi har en avtale om ca pris, og vedkommende har god økonomi, så hadde jeg blitt litt satt ut om gaven var mye billigere. Så nei, jeg synes ikke du er smålig. Anonymous poster hash: c6916...806
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #7 Skrevet 30. januar 2014 Jeg ville tenkt at hun hadde bommet kraftig på min smak. Det kan skje den beste. Det hadde aldri falt meg inn å forsøke å bytte et armbånd som jeg forvente kostet ca 200,-. Jeg hadde derfor aldri funnet ut at det kostet litt mindre enn vanlig. Sansynligvis hadde det blitt liggende sammen med andre juggelsmykker som ungene også får leke med. Anonymous poster hash: f5c60...7fc
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #8 Skrevet 30. januar 2014 Jeg hadde ikke fått meg til å gi for så lite. Med mindre førprisen hadde ligget over 200. Anonymous poster hash: d12fe...92a
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #9 Skrevet 30. januar 2014 I alle dager?? for det første så ja du er smålig, for det andre så vet vell ikke du hvor god råd andre har? mange sliter økonomisk i januar. Anonymous poster hash: 03f16...c32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå