Gå til innhold

er dette greit av svigerforeldre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg og mannen sitter med førstefødte på noen uker hvorpå svigermor plutselig begynner å snakke om at mange barn (faktisk så mange som 5 prosent) har en annen far enn de tror..

er det bare jeg som er hårsår og overhormonell/nærtagende eller er det et litt tja upassende tema å ta opp når to nybakte foreldre sitter der med baby?

Anonymous poster hash: c3e9c...ad7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er nærtagende.

Anonymous poster hash: 0c85a...53d

Skrevet

Tja, det kommer vel an på hvordan hun ordla seg. Hun sikter nok ikke til deg.

Anonymous poster hash: 30199...f1e
Skrevet

Upassende å ta opp noe slikt. Har hun ingen sosiale antenner? Det går an å tenke seg om før man buser ut med alt man tenker på

Anonymous poster hash: bc6a8...166
Skrevet

Jeg ville nok bare ledd av det...

Anonymous poster hash: 1fa44...871

Skrevet

Det må være tungvindt hvis man tror alle tema som tas opp omhandler deg eller dere. Hun siktet neppe til dere,,men begynte sikkert å tenke på det når hun så en baby.

Nei, gi henne heller en spøk tilbake og si at denne babyen har du laget med en annen mann, så statistikken hennes stemmer sikkert.

Anonymous poster hash: 0c85a...53d

Skrevet

Hehe, du er hormonell og nærtagende...

Hun kom sikkert på at hun har lest det en gang fordi det var en baby i rommet, ikke fordi hun tror du har vært utro. Du må ikke ta alt så personlig.

Anonymous poster hash: 6d2ba...fe5
Skrevet

Haha, noe slikt kunne jeg også funnet på å sagt... Antennene mine er ikke alltid på de heller :D

Skrevet

Totalt unødvendig komentar. Lov til å bruke hue

Anonymous poster hash: 55f28...aaa
Skrevet

Håper du tuller?<br /><br />Ja du er sårbar og nærtagende. Håper du skylde på hormoner, ellers er det faktisk synd på deg

Anonymous poster hash: a9d7f...14e

Skrevet

himmel og hav,om man skal bry seg om alt  det folk sier så blir man gal. kanskje mente hun at faren til din mann er en annen??

Anonymous poster hash: 0dbdf...bba
Skrevet

haha da hadde jeg bare ledd og spurt om hun var bekymret.

hadde ikke tatt meg nær av det, men det var litt teit:p

Anonymous poster hash: 4b812...b3d

Skrevet

Du skulle bare spurt om hun var sikker på hvem som er din manns far siden hun kommer med slike utsagn, for du har ikke sex med andre og dermed er helt sikker på hvem som er far.

Anonymous poster hash: be875...c9e
Skrevet

Spørs hvordan hun sa det, ga hun deg et skeptisk blikk eller bare sa hun det for å småprate?

Skrevet

Dette er typisk småprat min svigermor også kunne sagt, men jeg vet at dama ikke mener noe vondt med det.

Skrevet

Jeg synes du er veldig nærtagende. Kanskje hun hadde lest om det tidligere på dagen? Jeg kunne fint sagt noe sånt, leste om det for noen dager siden. Og jeg er godt likt og sosialt intelligent.

Anonymous poster hash: d81ba...5c0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...