Gå til innhold

Dere som er 2 voksne og 4 barn....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så mange tråder om utgifter og husholdning, matbudsjett osv, men jeg synes aldri det går an å sammenlikne fordi de fleste som svarer bare har 1-2 barn, og da gjerne småbarn i tillegg. Jeg kunne vært interessert i å sammenlikne litt med andre som er en storfamilie.

 

  • Hvor mye, sånn ca, bruker dere på mat/husholdning på en måned?
  • Hvor mye går det i snitt på nødvendige klær, utstyr til fritidsaktiviteter osv på en måned?
  • Hva med lommepenger, bursdager, mobil (til barna) osv?
  • Annet?

 



Anonymous poster hash: 39d27...c5f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har egen konto med eget kort som brukes i matbutikken, da til mat, dopapir, såpe o.l. Den kontoen fylles opp med 12.000,- i måneden og det holder som regel akkurat. Er det noe spesielt sprenger vi det budsjettet.

 

De andre tingene har vi ikke noe budsjett på, pengene flyr og det blir tomt hver måned ;)

 

Barna er 5, 7, 10 og 13 år.



Anonymous poster hash: 46f05...fe1
Skrevet

 

Har egen konto med eget kort som brukes i matbutikken, da til mat, dopapir, såpe o.l. Den kontoen fylles opp med 12.000,- i måneden og det holder som regel akkurat. Er det noe spesielt sprenger vi det budsjettet.

 

De andre tingene har vi ikke noe budsjett på, pengene flyr og det blir tomt hver måned ;)

 

Barna er 5, 7, 10 og 13 år.

 

Anonymous poster hash: 46f05...fe1

 

Nesten helt likt som oss det :) Både med alder på barn og hva dere bruker på mat i måneden. Fire av månedene går det mer, når barna har bursdag, men ellers pleier det å holde sånn akkurat.

 

HI

 

Anonymous poster hash: 39d27...c5f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...