Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #76 Skrevet 31. januar 2014 Ja, min fetter er en kjent person , men vil ikke røpe hverken han eller meg Anonymous poster hash: 7d0ed...643
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #77 Skrevet 31. januar 2014 Tjaa. Faren min er nok en slags kjendis på Island. Men det er jo ikke så interessant her inne Ellers er jeg visst etterkommer av Snorri Sturlason. Men det spørs om ikke alle islendinger kan knyttes til islendinger så langt bak i tid. Anonymous poster hash: f2649...c0d
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #78 Skrevet 31. januar 2014 I slekt med Norges kanskje mest kjente filosof! Anonymous poster hash: 74891...85d Vetlesen? Artig fyr. Anonymous poster hash: f62e9...efb Niks. Han som skrev mye om miljø Anonymous poster hash: 74891...85d
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #79 Skrevet 31. januar 2014 Kjedelig med dere som ikke sier hvem det er, da... I hvert fall når dere signerer anonymt kan dere jo røpe hvem det er. Jeg er i veldig fjern slekt med en kjent norsk rocker. Ok, kan røpe at det er Åge Aleksandersen. Men veldig fjernt, altså, ikke sånn at vi treffes på slektsstevner, liksom. Anonymous poster hash: 655f1...4f4 Hadde det ikke vært for at vi har samme etternavn, så hadde jeg nok skrevet hvem det er som er kjendisfetteren min Anonymous poster hash: 7d0ed...643
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå