Gå til innhold

Hadde håpt pengene kom på konto i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 56 kr på konto. Ikke mye å rope hurra for. Lønn eller barnetrygd var ikke komt på konto. Hadde håpt det. Kommer vel ikke før i morgen da? Hvordan står det til hos dere andre?

Anonymous poster hash: bfa03...def

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De kommer imorgen, så alle får i morgen.

Anonymous poster hash: 6aa44...fa5

Skrevet

Er du så fattig så har du faktisk ikke råd til å ha barn!

Du kan ikke gjøre deg selv så avhengig av pengene at det er krise at pengene faktisk kommer til rett tid!

Prøv fattighuset du,det er tydligvis noe for deg!

Anonymous poster hash: 0ae80...e36
Skrevet

Fkk melding om at barnetrygden har kommet inn her. Har DnB og får alltid inn minst en dag før.

Anonymous poster hash: ca7ce...d82

Skrevet

Barnetrygden har kommet her. Men det hender at den ikke kommer inn før kl 12, så alt håp er ikke ute :)

Skrevet

Frekk du. Hvis jeg er fattig burde du heller hatt litt sympati at noen ike hat det så bra som deg.

Skrevet

Her er den kommet inn :) DNB

Anonymous poster hash: 45472...34a

Skrevet

Frekk du. Hvis jeg er fattig burde du heller hatt litt sympati at noen ike hat det så bra som deg.

Ehh nei!

Det handler om PRIORITERINGER!

Skrevet

Ehh nei!

Ikke alltid, kjære deg.

Forøvrig betyr ikke det at hun ikke har penger at ikke ungene har klær nok, mat nok, og tak over hodet. Trenger de mer?

Skrevet

Er du så fattig så har du faktisk ikke råd til å ha barn!Du kan ikke gjøre deg selv så avhengig av pengene at det er krise at pengene faktisk kommer til rett tid!Prøv fattighuset du,det er tydligvis noe for deg! Anonymous poster hash: 0ae80...e36

Stått opp med feil bein? Eller er du alltid ute så raskt med å dømme?

Skjerp deg a!!!

Skrevet

Er du så fattig så har du faktisk ikke råd til å ha barn!Du kan ikke gjøre deg selv så avhengig av pengene at det er krise at pengene faktisk kommer til rett tid!Prøv fattighuset du,det er tydligvis noe for deg! Anonymous poster hash: 0ae80...e36

Skjerp deg a!!!

Har hun 56 kr igjen til i morgen så er det å forsømme barna!

Skrevet

Ehh nei!

Ikke alltid, kjære deg.

Forøvrig betyr ikke det at hun ikke har penger at ikke ungene har klær nok, mat nok, og tak over hodet. Trenger de mer?

er ikke mye mat en får for 56 kr gitt.

Skrevet

Akkurat denne mnd tror jeg mange synes det er ok å få inn litt penger. Hadde ikke barnetrygden kommet inn her måtte jeg selv ha lånt av enten regninge eller sparekontoer selv til helgehandlngen her da forbrukskontoene er tømt for et par dager siden. Jul og store regninger til bla elektriker og litt januarsalg har tæret på.

Lønn får vi inn over helgen. Mulg å være lutt blakk selv om man ikke er fattg, kansje HI er i lignende situasjon, har fond, aksjer, sparepenger som feks BSU, høyrente konto. Ikke bare å " ta" penger derfra, det taper man på og da holder man ut et par dager.

Det er derfor vi har så mye oppsparte midler, pluss stor buffer. Lever som om vi er blakke selv om vi har flere hundre tusen disponibelt akkurat nå i slutten av januar.

Anonymous poster hash: ca7ce...d82

Skrevet

Fikk barnetrygd i går kveld kl 22.00 :) har DnB.

Skrevet

Har selv fått inn på konto, DNB :)

Men 56 kroner skulle vel holde til i morgen om du ikke får føre da?

Noe har du kasnkje i skapene dine som basisvarer- ris - pasta-poteter- nudler?

Kjøp kyllingkjøttdeig på tilbud hos Meny om du har dette i nærheten? Eller lag grøt på hvaregryn. Sukker har du sikkert i skapet. :)

Skrevet

Ehh nei!

Ikke alltid, kjære deg.

Nå kan det jo tenkes at hun har mat i hus. Og jo man kan fint få mat for 56 kr. Hvis man er litt blakk dagen før lønn så betyr jo ikke det at man ikke burde få få barn. 

Skrevet

DNB her, fikk de inn kl 21 igår, merkelig nok! 

Anonymous poster hash: f4cf0...ae9
Skrevet

Godt det finnes hyggeligere svar her. 😉 Etter tøff mnd med masse utgifter og litt salg er kontoen så godt som tom, men at jeg ikke skulle hatt barn for det er veldig saklig. Not. Vi har mat og alt. Hadde bare vært flott å fått hentet noe som ligger på posten og helge handelen

Skrevet

Den er inne her.

Selvom man er blakk dagen før lønn betyr jo ikke det at ungene ikke får mat. Noen må bare svartmale alt, ikke bry deg om det!

Anonymous poster hash: b4d40...7b6

Skrevet

Man kan fint lage en hel spagettimiddag for den sammen til 3-4stk.

Og i tillegg har de fleste basisvarer i hus hele tiden, og det at man er blakk dagen før penger, betyr ikke at huset er tomt for mat.

Skrevet

Ehh nei!

Ikke alltid, kjære deg.

Anonymous poster hash: 0ae80...e36 [/a

Hi sier ingenting om at hun ikke har mat til i morgen. Noen planlegger matinnkjøp god og handler ikke fra dag til dag, noe mange med litt for god råd gjør... Her er det -7 kr på kontoen, men får inn penger i dag eller i morgen og situasjonen er under kontroll. Ukeshandlingen er tatt, og vi trenger ikke å kjøpe hverken klær eller tak over hodet akkurat i dag. Skulle noe uforutsett skje akkurat i dag har vi en liten bufferkonto. Januar er en mnd med mange utgifter, og jeg synes godt at barna kan få med seg det. Barn blir ikke forsømmet fordi de ikke får alt de peker på.

Anonymous poster hash: 154b0...998

Skrevet

Skjerp deg a!!!

Har hun 56 kr igjen til i morgen så er det å forsømme barna!

Hvis barna har nok klær, nok utstyr, nok mat, nok stimuli og nok kjærlighet, på hvilken måte er de da forsømt?
Skrevet

Frekk du. Hvis jeg er fattig burde du heller hatt litt sympati at noen ike hat det så bra som deg.Anonymous poster hash: bfa03...def

Ehh nei!Det handler om PRIORITERINGER!Anonymous poster hash: 0ae80...e36

Ikke alltid, kjære deg. Forøvrig betyr ikke det at hun ikke har penger at ikke ungene har klær nok, mat nok, og tak over hodet. Trenger de mer?

er ikke mye mat en får for 56 kr gitt. Anonymous poster hash: 0ae80...e36
kanskje de har skapene full av mat?

Anonymous poster hash: 60f6c...732

Skrevet

Er du så fattig så har du faktisk ikke råd til å ha barn!

Du kan ikke gjøre deg selv så avhengig av pengene at det er krise at pengene faktisk kommer til rett tid!

Prøv fattighuset du,det er tydligvis noe for deg!

Hva foreslår du da? Skal alle som ikke har penger på konto akkurat nå levere fra seg barn(a) sine? Lurer kanskje på om jeg skal ringe barnevernet i kveld for å si at jeg ikke kan ha åtteåringer lenger fordi vi er blakke pga utbedringer på huset. Er vel bedre det for alle tenker jeg.

Anonymous poster hash: 23f35...68b

Skrevet

34 tusen på lønnskontoen min, mer på andre kontoer. Ny lønn mandag... Nei, det gjør meg ikke til en bedre mor og vi har ikke alltid hatt like god råd... :)

Anonymous poster hash: 8052a...8c5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...