Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #1 Skrevet 29. januar 2014 Vil ha bra og dårlige erfaringer med p stav, nettopp fått førstemann for 1 månde siden så skal insette den imorgen...fordi gubben ikke vil ha flere føtter i huset før om 3-6 år Anonymous poster hash: dce70...404
Følelsesvims Skrevet 30. januar 2014 #2 Skrevet 30. januar 2014 Fantastisk konsept, og jeg hadde vært veldig fornøyd hvis jeg kunne brukt det Prøvde ei stund, men jeg er en av dem som blir helt tullete på alt av hormoner...så den måtte ut. Nå har jeg kobberspiral i stedet. Kunne jeg fortsatt med p-staven hadde jeg gjort det, rett og slett fordi det er så enkelt, praktisk og trygt!
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #3 Skrevet 30. januar 2014 Utrolig bra Anonymous poster hash: 5dd57...b5c
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #4 Skrevet 30. januar 2014 Enkelt, praktisk. Får mensen innimellom men ikke like mye. Anonymous poster hash: 5ecce...01c
mammantil 2 Skrevet 30. januar 2014 #5 Skrevet 30. januar 2014 Er forsåvidt en grei ting, men alle reagerer forskjellig på bivirkning. Jeg hadde i halv annet år men tok den ut for hadde mye småblødniger utenom mens, derfor var det ikke noe for meg. Ville heller gått for hormonspiral, men som sagt er ikke kropper like og noen har det anderledes.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #6 Skrevet 30. januar 2014 I begynnelsen syns jeg det var litt vel mye hormoner å hadde ustabilt humør, Nå har jeg hatt den i snart ett år å jeg er fornøyd! Har ingen planer om å ta den ut. Deilig å slippe mensen også, Anonymous poster hash: 9595e...312
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #7 Skrevet 30. januar 2014 helt jævlig. hadde småblødninger daglig.... legen sa man ofte måtte gi det et år før det gav seg... etter et halvt år orka jeg ikke mer. tåler ingen prevensjon jeg... men tålte p plaster. kjempegreit og null bivirkninger ; )) Anonymous poster hash: bce82...44c
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #8 Skrevet 30. januar 2014 Jeg har hatt min i snart 3 år. Det står k pakningsvedlegget at blødninger du får de første 3 mnd er slik det vil fortsette fremover. Jeg hadde en liten blødninger ila de første 3 mnd. Etter det blør jeg 2-3 uker hver 2 mnd. Ikke nye blod, mer som utfolde ned farge. Noen ganger med koagler. Men jeg er kvitt de voldsomme menssmertene:) Anonymous poster hash: 82203...60b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå