Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #1 Skrevet 29. januar 2014 ... men vi er ikke sammen lenger, og i natt savner jeg ham så inderlig! Husker lukten hans, følelsen av huden hans under hendene mine, latteren. Han er den eneste personen som har gitt meg følelsen av å være elsket i hele mitt liv. Har aldri følt det noensinne før. Jeg har elsket før selv, men aldri hatt følelsen av å være elsket. Å ligge inntil ham med armene hans rundt meg er det fineste jeg har opplevd. Og så var det visst ikke kjærlighet fra hans side likevel. Det er noen måneder siden han gikk videre, men i natt blir jeg bare så forferdelig trist ved tanken Vær så snill, ingen spydige kommentarer. Anonymous poster hash: 6e1b8...5e7
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #2 Skrevet 30. januar 2014 En god klem til deg fra meg Anonymous poster hash: f7b6a...3d8
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #3 Skrevet 30. januar 2014 En god klem til deg fra meg Anonymous poster hash: f7b6a...3d8 Takk! Trenger en klem nå. Anonymous poster hash: 6e1b8...5e7
Lykke~liten Skrevet 30. januar 2014 #4 Skrevet 30. januar 2014 Kjære deg. Det er så vondt ♡ trøst deg med at du ikke vil ha en som kunne gå fra deg på denne måten. Du vil finne en som elsker deg uasnett hva..og. da kommer du til å være glad denne personen gikk ♡ men skjønner det er utrolig vondt når det står på.. gjør noe koselig i dag.. ta vare på deg selv, og husk at du kun fortjener det aller beste. God klem
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #5 Skrevet 30. januar 2014 Klem til deg! Så dårlig gjort Jeg regner med han gjorde plass til en mann som fortjener deg. Han dukker nok opp.. Ta vare på deg selv. Du er bra nok, og du er verdt det <3 God klem! Anonymous poster hash: 05427...502
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #6 Skrevet 30. januar 2014 Takk for fine ord, det varmer! Men jeg møter så sjelden noen jeg virkelig liker, så har liksom ikke troen lenger, før har jeg liksom greid å tenke at jeg sikkert møter noen igjen, men nå greier jeg ikke tro på det. Vondt er det i hvert fall Anonymous poster hash: 6e1b8...5e7
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #7 Skrevet 30. januar 2014 Å så vondt Tusen klemmer Jeg vet hvordan du har d Anonymous poster hash: a649f...4c5
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 30. januar 2014 #8 Skrevet 30. januar 2014 Hvordan kunne noen være spydig på det her HI? Sender over en stor klem til deg <3 Er neimen ikke lett med de følelsene, og du skal ikke overse følelsene dine heller.. La deg selv få reagere slik du selv trenger. Men, en dag tror jeg nok du vil møte på en, en som er verdt hjertet ditt, fordi han gjør seg verdig det, ikke fordi han "trigger" deg til det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå