Gå til innhold

Er du kilen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er så innst inn i granskauen kilen, og nei, jeg liker ikke å bli kilt!!!

 

Eneste kilingen som er morsom er hvis noen "kiler" meg i håret/hals/nakke på én bestemt måte. Jeg aner ikke hvorfor, men da får jeg alltid fullstendig latterkrampe :)

 

Men all annen kiling er forbudt!

 

Enn du, HI?



Anonymous poster hash: 05d5a...190
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Er så innst inn i granskauen kilen, og nei, jeg liker ikke å bli kilt!!!

 

Eneste kilingen som er morsom er hvis noen "kiler" meg i håret/hals/nakke på én bestemt måte. Jeg aner ikke hvorfor, men da får jeg alltid fullstendig latterkrampe :)

 

Men all annen kiling er forbudt!

 

Enn du, HI?

 

Anonymous poster hash: 05d5a...190

 

Jeg er kjempekilen men jeg elsker likevel at mannen dytter meg ned på senga og kiler i vei...hihi  :fnise:

 

Anonymous poster hash: 5de57...c79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater det intenst. Er så kilen at jeg kan slå og sparke (hardt) hvis noen prøver å kile meg. Enda jeg er særdeles rolig og ikkevoldelig av meg.

 

Anonymous poster hash: 99a38...97d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja - veldig, og haaaater, hater, hater å bli kilt! Jeg har sagt fra til mannen, at jeg ikke er tilregnelig om han kiler meg. Jeg blir helt desperat og rasende, og kan finne på å bade slå og klore. Det er rett og slett grusomt å bli kilt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg er kilen og liker IKKE å bli kilt. Heldigvis er mannen mer kilen enn meg, tok prikkedøden på han i stad da han hadde gjemt sjokoladen min.

 

Anonymous poster hash: 00f38...1c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig kilen og hater intenst å bli kilt. Kan bli kost noen steder, men blir sint om mannen kiler meg.

Mannen er også kilen. Jeg pleier ikke å plage han, men det hender jeg drar fingrene kjapt over brystet, det liker han absolutt ikke. Men jeg gjør :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja - veldig, og haaaater, hater, hater å bli kilt! Jeg har sagt fra til mannen, at jeg ikke er tilregnelig om han kiler meg. Jeg blir helt desperat og rasende, og kan finne på å bade slå og klore. Det er rett og slett grusomt å bli kilt. 

 

Er så enig!!! Jeg må også si fra om at jeg ikke er tilregnelig hvis jeg blir kilt. Jeg kan lange ut en knyttneve i refleks og slå rundt meg. Er ikke voldelig normalt.

 

Rart at det å bli kilt er så vondt, når jeg ellers eeeelsker berøring ;)

 

Anonymous poster hash: 05d5a...190

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bittelitt erting er gøy, men jeg hater å bli kilt. Bare de små barneføttene kiler meg spesielt om jeg er trøtt, liker jeg ikke. Jeg får vondt i hele kroppen, nesten panikk.



Anonymous poster hash: e2272...b4c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke kilen, men reagerer om noen prøver å kile meg under føttene, men det er fordi det blir vondt.

Var skikkelig kilen i ungdomstiden, men etterhvert fikk jeg nok og det ble bare borte.



Anonymous poster hash: 97767...68f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...