*Miss Marple* Skrevet 29. januar 2014 #1 Skrevet 29. januar 2014 Da er det best å gå og legge seg At ikke mannen har kasta meg ut i snøføyka er et under, så for å ikke strekke strikken for langt har jeg lagt meg under dyna for å furte i fred. God natt!
Anne-B. Skrevet 29. januar 2014 #3 Skrevet 29. januar 2014 Det er det eneste fornuftige. God natt, noen dager er herk og blæ. God natt.
ms.Pond Skrevet 31. januar 2014 #4 Skrevet 31. januar 2014 Håper humøret er bedre i dag! Det er tross alt mye å smile av, selv i en hverdag
*Miss Marple* Skrevet 31. januar 2014 Forfatter #5 Skrevet 31. januar 2014 Joda, en god natts søvn gjorde susen Det er veldig ulikt meg å være så gjennomsur som jeg var på onsdag, så da fant jeg ut at det var best å spare familien for mine oppgulp og slikke mine sår i ensomhet under dyna. Med en propell av en ettåring rundt bena, en superglad tenåring som gleder seg til helg + eldste på vei hjem for helga er jeg jo nødt til å være glad. Jeg har mye å være glad for, men noen ganger må man bare få kjenne på de vonde følelsene også. Så da forsvant jeg som en furore for å gjenoppstå som den vanlige meg med de gleder og utfordringer det gir mine medmennesker
Musemorbr / Skrevet 31. januar 2014 #6 Skrevet 31. januar 2014 Effektivt! Selv Jesus gjenoppsto ikke før etter tre dager.
Madolyn Skrevet 3. februar 2014 #7 Skrevet 3. februar 2014 (endret) Er møkk lei meg selv både i tide og utide. Vil påstå at jeg har en særs god selvinnsikt, ikke at det klarer å stoppe meg fra å spre edder og galle på min vei. Omtrent som å se meg selv i sakte film, mååå trykke forward selv om jeg burde ha klemt inn stopp-knappen for lenge siden.. I det ekteskapet her så var det definitivt jeg som trakk det lengste strået. Fine mannen min Kollegaene mine får jo betalt i de timene vi er sammen, så dem syns jeg ikke like synd på. Endret 3. februar 2014 av Madolyn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå