Gå til innhold

Jeg har SKJEGG................


Anbefalte innlegg

Skrevet

På haken, og under haken.....jeg har lenge barbert meg med høvel...........hva annet skal jeg gjøre da?

 

Hva pokker skal jeg gjøre, jeg får bare mer og mer....

 

Det er ille altså, ikke bare ett par hår, men skikkelig stivt, manne-skjegg..........

 

Herregud.

 

HJEEEEEEEEEEEELP



Anonymous poster hash: f11ad...0b4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også, napper sikkert 30 strå hver dag- og nå har jeg får bart- ble helt vilt etter graviditetene mine:-( skal ta elektrolyse- skjemmes og orker ikke å nappe hver dag.

 

Anonymous poster hash: 0c156...c16

Skrevet

Voks??

 

Anonymous poster hash: ccec6...d2f

Skrevet

Få sjekket hormonene dine hos legen!

Kan hende du har en hormonforstyrrelse.

 

Ellers vet jeg en del har god effekt av laser for å bli kvitt det.



Anonymous poster hash: 43e1d...fd4
Skrevet

Laser funker bra!

 

Anonymous poster hash: ae731...5f5

Skrevet

Noen som har prøvd hjemmelaser? jeg er varulv og har skjegg overalt! Skulle gjerne ha hørt om noen erfaringer med silkepil sens eller noen andre..



Anonymous poster hash: 8a09c...004
Skrevet

Ikke bart?

 

Anonymous poster hash: fe68b...fe6

Skrevet

Har du pcos?

 

Anonymous poster hash: 2b4b0...97c

Skrevet

Er noen av de permanente hårfjerningsmetodene smertefrie?



Anonymous poster hash: 7cb98...d21
Skrevet

Lær deg threading!!!!

 

Anonymous poster hash: 1e4d3...46c

Skrevet

Hi her,

Jeg har "muligens pcos" som legen utrykte det.

Jeg har / er overvektig, har tatt GBP

Jeg har ikke bart, bare skjegg.

Har hørt at laser er ekstremt smertefult.

 

Har sett på tv om en dame som har helskjegg og ikke får hjelp.............

 

Men hvorfor har hun det jævlig dersom det bare er å vokse?

 

Har aldrig prøvd voks da, er det bedrte enn høvel?

Evt hvorfor?

 

Og laser, noen med erfaring?



Anonymous poster hash: f11ad...0b4
Skrevet

Jeg har også skjegg, stive svarte hår :(  Jeg napper og bruker høvel. Har prøvd flere typer voks, men ingen av sortene jeg har prøvd tar hårene (virker som de er for tykke og sitter for godt fast). Har prøvd hårfjerningskrem også, det virket for så vidt, men jeg fikk voldsomt rødt og hissig utslett, så måtte kutte det ut.

 

Jeg har pcos forresten.



Anonymous poster hash: 0ab30...1e0
Skrevet

Hva er pcos? Noen som har prøvd den fra tv-shop, no! no!? Vurderer den pga noen stive svarte hår på haka, og mange lyse. Men dyrt om det ikke funker.



Anonymous poster hash: 41844...cd9
Skrevet

Jeg går til elektrolyse hver 3 uke.

 

Anonymous poster hash: 530f4...030

Skrevet

Farg det neonrosa, så bliru fjong

 

Anonymous poster hash: bb5f4...2b8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...