Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #1 Skrevet 29. januar 2014 På haken, og under haken.....jeg har lenge barbert meg med høvel...........hva annet skal jeg gjøre da? Hva pokker skal jeg gjøre, jeg får bare mer og mer.... Det er ille altså, ikke bare ett par hår, men skikkelig stivt, manne-skjegg.......... Herregud. HJEEEEEEEEEEEELP Anonymous poster hash: f11ad...0b4
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #2 Skrevet 29. januar 2014 Jeg også, napper sikkert 30 strå hver dag- og nå har jeg får bart- ble helt vilt etter graviditetene mine:-( skal ta elektrolyse- skjemmes og orker ikke å nappe hver dag. Anonymous poster hash: 0c156...c16
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #3 Skrevet 29. januar 2014 Voks?? Anonymous poster hash: ccec6...d2f
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #4 Skrevet 29. januar 2014 Få sjekket hormonene dine hos legen! Kan hende du har en hormonforstyrrelse. Ellers vet jeg en del har god effekt av laser for å bli kvitt det. Anonymous poster hash: 43e1d...fd4
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #5 Skrevet 29. januar 2014 Laser funker bra! Anonymous poster hash: ae731...5f5
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #6 Skrevet 29. januar 2014 Noen som har prøvd hjemmelaser? jeg er varulv og har skjegg overalt! Skulle gjerne ha hørt om noen erfaringer med silkepil sens eller noen andre.. Anonymous poster hash: 8a09c...004
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #7 Skrevet 29. januar 2014 Ikke bart? Anonymous poster hash: fe68b...fe6
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #8 Skrevet 29. januar 2014 Har du pcos? Anonymous poster hash: 2b4b0...97c
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #9 Skrevet 29. januar 2014 Er noen av de permanente hårfjerningsmetodene smertefrie? Anonymous poster hash: 7cb98...d21
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #10 Skrevet 29. januar 2014 Lær deg threading!!!! Anonymous poster hash: 1e4d3...46c
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #11 Skrevet 29. januar 2014 Hi her, Jeg har "muligens pcos" som legen utrykte det. Jeg har / er overvektig, har tatt GBP Jeg har ikke bart, bare skjegg. Har hørt at laser er ekstremt smertefult. Har sett på tv om en dame som har helskjegg og ikke får hjelp............. Men hvorfor har hun det jævlig dersom det bare er å vokse? Har aldrig prøvd voks da, er det bedrte enn høvel? Evt hvorfor? Og laser, noen med erfaring? Anonymous poster hash: f11ad...0b4
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #12 Skrevet 29. januar 2014 Jeg har også skjegg, stive svarte hår Jeg napper og bruker høvel. Har prøvd flere typer voks, men ingen av sortene jeg har prøvd tar hårene (virker som de er for tykke og sitter for godt fast). Har prøvd hårfjerningskrem også, det virket for så vidt, men jeg fikk voldsomt rødt og hissig utslett, så måtte kutte det ut. Jeg har pcos forresten. Anonymous poster hash: 0ab30...1e0
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #13 Skrevet 29. januar 2014 Hva er pcos? Noen som har prøvd den fra tv-shop, no! no!? Vurderer den pga noen stive svarte hår på haka, og mange lyse. Men dyrt om det ikke funker. Anonymous poster hash: 41844...cd9
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #14 Skrevet 29. januar 2014 Jeg går til elektrolyse hver 3 uke. Anonymous poster hash: 530f4...030
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #15 Skrevet 29. januar 2014 Farg det neonrosa, så bliru fjong Anonymous poster hash: bb5f4...2b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå