Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #1 Skrevet 29. januar 2014 Noen som har vært både i Florida og i Paris (på disneyparkene) Hva var best?? Hvor mye penger brukte dere på 2 voksne og 3 barn i parken(e)? Uansett så var det vel hovedspørsmålet det var viktigst å få svar på :-) Anonymous poster hash: d35fd...4a1
Gjest xxxxxxxxx1 Skrevet 29. januar 2014 #2 Skrevet 29. januar 2014 Disney i California og Paris kan ikke måle seg med Orlando, men det er fortsatt ganske fine parker. . Pengespørsmålet har jeg dessverre ikke noe svar på.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #3 Skrevet 29. januar 2014 Nei, etter å ha vært der fire ganger synes jeg ikke Disneyland Paris er noe bra. Det er greit bare... Kø hele dagen, skitne doer etter kl 12, dårlig og dyr mat, dyrt alt annet, middels karuseller. Nå kommer det jo ann på hvor store barn du har med deg og hvor tålmodige de er. Vår minste var der sist da han var 5 og syntes ikke noe egentlig var gøy, så vi reiser heller til Astrix Parken nord for Paris. Anonymous poster hash: 41655...ec3
Lyckelin Skrevet 29. januar 2014 #4 Skrevet 29. januar 2014 Florida var best, men den er MYE større! Men den i Paris er helt grei. Men har man økonomi til det, så ville jeg tatt med barna til Florida. Florida= Disney world Paris= Disney land
Englenemine Skrevet 29. januar 2014 #5 Skrevet 29. januar 2014 Elsker Disneyland Paris , den i California er jo enda større men Disneyland og Disney studios i Paris er mer enn stor og magisk nok
Marsipanmor Skrevet 29. januar 2014 #6 Skrevet 29. januar 2014 Har vært i Paris og synes det var kjempegøy Vi bodde i sentrum og tok toget inn.. husker ikke hvor mye penger og sånt vi brukte, er en stund siden.. men GØY var det.. tror nok ikke dere blir skuffet
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #7 Skrevet 29. januar 2014 Har vært flere ganger i Disneyland Paris og synes det er veldig bra. Planlegger en tur senere i år også. Tenker det muligens blir Orlando neste år. Anonymous poster hash: 39f83...968
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #8 Skrevet 29. januar 2014 Takk for svar. Vi skal ikke reise nå. Er gravid med nr 3 så vil vente noen år til. Var bare mannen som mente det måtte bli mye mer styr å reise til usa med 3 unger. Og når vi først skal dit en tur vil han at vi skal gjøre mer enn bare å være i disneyworld, så han mente at paris var bedre med 3 små barn. Jeg er ikke like negativ til å reise langt med barn og vil nok innerst inne ta med familien til Disneworld. Men med en familie på 5 må vi vel snart begynne å spare litt. Det flyr jo penger avgårde til bil, oppusding, utstyr osv Anonymous poster hash: d35fd...4a1
Snuppa09 Skrevet 29. januar 2014 #9 Skrevet 29. januar 2014 Vi har vært der flere ganger og bruker ca 7000-10000 pr dag med inngangsbillett. Er samme antall barn og voksne. Synes tre dager i parkene er passe.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #10 Skrevet 29. januar 2014 Vi har vært der flere ganger og bruker ca 7000-10000 pr dag med inngangsbillett. Er samme antall barn og voksne. Synes tre dager i parkene er passe. I disneyworld orlando eller disneyland paris?? :-) Anonymous poster hash: d35fd...4a1
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #11 Skrevet 29. januar 2014 og var det med eller uten overnatting?? Anonymous poster hash: d35fd...4a1
Snuppa09 Skrevet 29. januar 2014 #12 Skrevet 29. januar 2014 Vi har ofte bodd for rundt 1500 pr natt mener jeg. Dette er på et av anleggene i nærheten av parken (Paris). Har ikke nøyaktige summer på hva vi har brukt i hodet da det er et par år siden vi var der sist men du klarer deg fint med 10000 inkl overnatting hvis du bor tilbsamme pris som oss. Vi har nok brukt litt over snittet i parken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå