Gå til innhold

Skal du melde barnet ditt på Lanoungen 2015?

Anbefalte innlegg

Skrevet

:)

Anonymous poster hash: e66ca...b88
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Orker ikke styret med å mase etter stemmer.....

Anonymous poster hash: 5099d...a23
Skrevet

Nei, jeg har aldri brydd meg om det kavet med slike konkuranser.

Anonymous poster hash: 9497c...f08
Skrevet

Nei, gidder ikke. At hun er verdens vakreste vet jeg jo fra før!

Skrevet

Nei, synes sånne konkurranser er ille rett og slett. Tigge om stemmer og rangere barn på denne måten, nei det får jeg meg ikke til. Synes heller de kunne trekt, da kunne jeg deltatt.

Alle synes sitt barn er nydelig og sjarmerende, og det er de jo og, så en "skjønnhetskonkurranse" som dette får jeg vondt i magen av.

Skrevet

Nei. Så harry er jeg ikke.

Anonymous poster hash: 6ed4f...ecb

Skrevet

Nei. Er så mange stygge unger med så det blir urettferdig for de om min er med. ;-)

Anonymous poster hash: ea063...611

Skrevet

Nei det ville ikke vært rettferdig ovenfor de andre barna, han hadde gjort rent bord :)

Anonymous poster hash: 219d8...4d6

Skrevet

Selvfølgelig ikke.

Anonymous poster hash: c7776...07a
Skrevet

Nei, jeg er streng når det gjelder bilder av ungen på nettet, da blir det feil å klistre henne på lanoflasker altså :)

Skrevet

Absolutt ikke, det er harry det.

Anonymous poster hash: 32be8...d44

Skrevet

Nei. Meldte ungen min på for 8 år siden, men da var det en jury som valgte ut. Hadde ikke gjort det nå når man må mase om stemmer osv.

Anonymous poster hash: 69e82...a0a
Skrevet

Nei syns ikke noe om å legge ut bilder i hytt å pine av barna og vil ha han for meg selv;)

Anonymous poster hash: cbd0c...5b5
Skrevet

Nei, jeg ønsker ikke at mine barn skal eksponeres på den måten. Jeg vet jo at de er de flotteste barna og ville vunnet uansett.

På en annen side så strider det mot mine prinsipper å reklamere for et produkt jeg ikke liker eller bruker. Etter min mening lukter Lano vondt. Foretrekker naturlige produkter på barnas hud.

Anonymous poster hash: 74e05...439

Skrevet

Nei, selger ikke ungen min til markedskreftene. Såpe får de selge sjæl, ikke ved hjelp av mine barn!

Skrevet

Jeg kunne godt ha meldt mine barn på det, hvis det hadde vært en jury som hadde plukket ut vinneren.

Jeg gidder ikke å mase på alle jeg kjenner for å sanke stemmer.

Det er jo det denne konkurransen går ut på. Det er de foreldrene som er frekkest og mest pågående som vinner. Ikke det søteste barnet.

• 1 år senere...
Skrevet

Nei. Er så mange stygge unger med så det blir urettferdig for de om min er med. ;-)

Ja nå Bør du kanskje tenke over hva du skriver. Ingen er stygge. Mindre pene høres bedre ut. Det er jo du som er stygg her som blåser ut noe sånt? Alle små har sin spesielle sjarm UANSETT! Syns ingen som har skrevet her har rett til å kalle andre sine barn "STYGGE" ! La de som vil legge ut et bilde på lanoungen få gjøre det, så kan dere dramaqueens la være :)

Anonymous poster hash: c49d4...d8d

Skrevet

Ja nå Bør du kanskje tenke over hva du skriver. Ingen er stygge. Mindre pene høres bedre ut. Det er jo du som er stygg her som blåser ut noe sånt? Alle små har sin spesielle sjarm UANSETT! Syns ingen som har skrevet her har rett til å kalle andre sine barn "STYGGE" ! La de som vil legge ut et bilde på lanoungen få gjøre det, så kan dere dramaqueens la være :)

Anonymous poster hash: c49d4...d8d

Hvorfor i all verden drar du frem et innlegg som er 1,5 år gammelt??

Anonymous poster hash: a77d6...b94

Skrevet

Absolutt ikke, det er harry det.

Anonymous poster hash: 32be8...d44

Så enig😂

Anonymous poster hash: 0c2c7...c8c

Skrevet

Så absolutt ikke!

Anonymous poster hash: 0d158...4e4

Gjest Darwinia:-)
Skrevet

Nei! Ikke så ofte jeg omtaler noe som harry ( smaken er jo som baken) men å sitte på facebook og tigge stemmer for at den helt gjennomsnittlige ungen din skal vinne årets Lano-konkuranse...det er harry, det!

Skrevet

Hvis det var en jury som valgte bildet kunne jeg ha deltatt. Men slik konkurransen er nå er det helt meningsløst å delta. Lanoungen=ungen med størst nettverk/mest strebete/frekkeste foreldre med spisseste albuer.

Anonymous poster hash: bf199...e64

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...