Gå til innhold

Til London med 7-åring. Tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte vi må ha med oss dyrepark og Thriller musical- men hva mer? Er til våren og blir 5-6 dager.

Anonymous poster hash: d74e2...c68

Videoannonse
Annonse
Skrevet

London Zoo og London Aquarium er helt topp :)

Anonymous poster hash: 9b770...864

Skrevet

Tenkte vi må ha med oss dyrepark og Thriller musical- men hva mer? Er til våren og blir 5-6 dager.

Du kom fram til at du ville dra alene? Kommer sikkert til å bli en kjempe fin og koslig tur med bare dere to også :)

Har dessverre ikke noe tips! Men er det ikke noe sånn Madame Tusaud i London? Det er jo kjempeartig :)

Anonymous poster hash: 09b78...7ff

Skrevet

Lion King musikalen var utrolig bra. Madame Tussauds er ikke noe for meg, men for barn/ungdom som vet om en del kjendiser så er det nok morsomt.

London Eye.

Anonymous poster hash: c478c...6cb

Skrevet

Akvariet og London Eye, Hamleys, Peter Pan-treet i Hyde Park, kino, Leicter Square og Covent Garden :)

Skrevet

Du kom fram til at du ville dra alene? Kommer sikkert til å bli en kjempe fin og koslig tur med bare dere to også :)

Har dessverre ikke noe tips! Men er det ikke noe sånn Madame Tusaud i London? Det er jo kjempeartig :)

Alene? Skal ha med en på 7 år. Kan du forveksle meg med noen andre? Hr ikke skrevet om dette før;-)

Sikkert mange som reiser til London;-)

Skrevet

Tusen takk for tips:-) alt skal googles så vi hr noen aktiviteter klar;-) Vi skal reise med besteforeldrene også men de er unge og spreke så ingen problem.

Skrevet

Alene? Skal ha med en på 7 år. Kan du forveksle meg med noen andre? Hr ikke skrevet om dette før;-)

Sikkert mange som reiser til London;-)

Hehe beklager. Er ikke helt med, følger med på en serie samtidig som jeg er her inne :P

Leste her om dagen om hun som ble skuffet fordi moren hennes hadde bedt med henne og barnet hennes som da var noen mnd + at hun var gravid på nytt til London nå til våren, men så hadde moren begynt å trekke seg pga barnet og graviditeten(får ikke lange kvelder osv).

Så hun vurderte å dra alene med sønnen sin i stedet. Men han var jo under året, hehehe...

Beklager :)

Skrevet

Hehe, går helt fint;-))

Skrevet

Vær ute tidlig til Madame T.

Kan være kø ut på gaten :o

Skrevet

Vær ute tidlig til Madame T.

Kan være kø ut på gaten :o

Såpass;-)

Tusen takk for tips:-)

Har hatt lyst å reise dit i flere år, så iår kutter vi sydentur og heller tar en tur dit. Gleder meg så til å oppleve masse med 7- åringen så greit planlegge noen ting:-)

Skrevet

De har en restaurant på Piccadilly som heter The rainforest cafe, kult for barn:)

Westfield shopping center har Legobutikk som min sønn på 7 elsket! Da han kunne lage figurer selv blant annet.

Legoland Windsor er ikke så langt utenfor London, om det er kult med Lego:)

Hamleys og Disneybutikker er kult.

Museum er gratis og Natural history museum er intr for barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...