Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #1 Skrevet 29. januar 2014 Tenkte vi må ha med oss dyrepark og Thriller musical- men hva mer? Er til våren og blir 5-6 dager. Anonymous poster hash: d74e2...c68
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #2 Skrevet 29. januar 2014 London Zoo og London Aquarium er helt topp Anonymous poster hash: 9b770...864
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #3 Skrevet 29. januar 2014 Tenkte vi må ha med oss dyrepark og Thriller musical- men hva mer? Er til våren og blir 5-6 dager. Anonymous poster hash: d74e2...c68 Du kom fram til at du ville dra alene? Kommer sikkert til å bli en kjempe fin og koslig tur med bare dere to også Har dessverre ikke noe tips! Men er det ikke noe sånn Madame Tusaud i London? Det er jo kjempeartig Anonymous poster hash: 09b78...7ff
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #4 Skrevet 29. januar 2014 Lion King musikalen var utrolig bra. Madame Tussauds er ikke noe for meg, men for barn/ungdom som vet om en del kjendiser så er det nok morsomt. London Eye. Anonymous poster hash: c478c...6cb
MammantilNurket Skrevet 29. januar 2014 #5 Skrevet 29. januar 2014 Akvariet og London Eye, Hamleys, Peter Pan-treet i Hyde Park, kino, Leicter Square og Covent Garden
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #6 Skrevet 29. januar 2014 Tenkte vi må ha med oss dyrepark og Thriller musical- men hva mer? Er til våren og blir 5-6 dager. Anonymous poster hash: d74e2...c68 Du kom fram til at du ville dra alene? Kommer sikkert til å bli en kjempe fin og koslig tur med bare dere to også Har dessverre ikke noe tips! Men er det ikke noe sånn Madame Tusaud i London? Det er jo kjempeartig Anonymous poster hash: 09b78...7ff Alene? Skal ha med en på 7 år. Kan du forveksle meg med noen andre? Hr ikke skrevet om dette før;-) Sikkert mange som reiser til London;-) Anonymous poster hash: d74e2...c68
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #7 Skrevet 29. januar 2014 Tusen takk for tips:-) alt skal googles så vi hr noen aktiviteter klar;-) Vi skal reise med besteforeldrene også men de er unge og spreke så ingen problem. Anonymous poster hash: d74e2...c68
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #8 Skrevet 29. januar 2014 Tenkte vi må ha med oss dyrepark og Thriller musical- men hva mer? Er til våren og blir 5-6 dager. Anonymous poster hash: d74e2...c68 Du kom fram til at du ville dra alene? Kommer sikkert til å bli en kjempe fin og koslig tur med bare dere to også Har dessverre ikke noe tips! Men er det ikke noe sånn Madame Tusaud i London? Det er jo kjempeartig Anonymous poster hash: 09b78...7ff Alene? Skal ha med en på 7 år. Kan du forveksle meg med noen andre? Hr ikke skrevet om dette før;-) Sikkert mange som reiser til London;-) Anonymous poster hash: d74e2...c68 Hehe beklager. Er ikke helt med, følger med på en serie samtidig som jeg er her inne Leste her om dagen om hun som ble skuffet fordi moren hennes hadde bedt med henne og barnet hennes som da var noen mnd + at hun var gravid på nytt til London nå til våren, men så hadde moren begynt å trekke seg pga barnet og graviditeten(får ikke lange kvelder osv). Så hun vurderte å dra alene med sønnen sin i stedet. Men han var jo under året, hehehe... Beklager Anonymous poster hash: 09b78...7ff
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #9 Skrevet 29. januar 2014 Hehe, går helt fint;-)) Anonymous poster hash: d74e2...c68
MammantilNurket Skrevet 29. januar 2014 #10 Skrevet 29. januar 2014 Vær ute tidlig til Madame T. Kan være kø ut på gaten
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #11 Skrevet 29. januar 2014 Vær ute tidlig til Madame T. Kan være kø ut på gaten Såpass;-) Tusen takk for tips:-) Har hatt lyst å reise dit i flere år, så iår kutter vi sydentur og heller tar en tur dit. Gleder meg så til å oppleve masse med 7- åringen så greit planlegge noen ting:-) Anonymous poster hash: d74e2...c68
moa_tobias Skrevet 29. januar 2014 #12 Skrevet 29. januar 2014 De har en restaurant på Piccadilly som heter The rainforest cafe, kult for barn:) Westfield shopping center har Legobutikk som min sønn på 7 elsket! Da han kunne lage figurer selv blant annet. Legoland Windsor er ikke så langt utenfor London, om det er kult med Lego:) Hamleys og Disneybutikker er kult. Museum er gratis og Natural history museum er intr for barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå