Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #1 Skrevet 29. januar 2014 Her har vi desverre ikke god kontakt da mor til disse barna av en ellercannen grunn ikke ønsker å være sammen med oss, kunn hvis hun må. Får alltid beskjed om når vi spør om vi kan møtes at det pssser dårlig,minste barnet sover, de rydder osv..listen er lang. Kan være fordi vi truet med barnevernet en periode da de aldri var ute med eldste barnet, det var utrolig rotete og møkkete der, var en sti fra gang til stue og diverse andre ting,men dette er nå 2 år siden. Syns det er så synd. Anonymous poster hash: a77a4...b46
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #2 Skrevet 29. januar 2014 Jeg har aldri møtt noen av mine tantebarn. Min ene halvsøster vet ikke at hun er min søster, tror en annen er far. Sist jeg hørte har hun to barn. Min halvbrors barn har jeg heller ikke sett, vi bor et godt stykke unna hverandre. Vår far gjorde aldri noe for at vi skulle kunne beholde kontakten i oppveksten. Han er en del yngre enn meg. Jeg synes det er synd, for vi kjenner egentlig ikke hverandre, og er i dag så forskjellig at jeg føler det er vanskelig å få god kontakt igjen. Ikke alle familiekonstellasjoner som er like heldige... Anonymous poster hash: 33240...fe2
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 29. januar 2014 #3 Skrevet 29. januar 2014 Jeg har 2 nieser og 4 nevøer fra 24 år til 6 år Jeg er oppvokst med de to eldste, de er mer som søsken for meg og har bodd hos meg 1 år når de var tenåringer Ene på 10 år er her hele helgen 1 gang i mnd . De 2 siste bor i Usa , så de har jeg ikke så nært forhold til som jeg ønsker, men ser de 2 ganger i året og da koser vi oss masse sammen
Gunner Skrevet 30. januar 2014 #4 Skrevet 30. januar 2014 God kontakt med den ene og ikke så god kontakt med den andre pga avstand.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #5 Skrevet 30. januar 2014 Veldig god kontakt med tantebarna på min side av familien. De kunne nesten vært mine egne, samtidig som mine barn, like gjerne kunne vært mine søsters barn. Føler meg heldig og takknemlig. På mannen min sin side har vi og god kontakt med dem, men på det litt mer overfladiske nivået. Anonymous poster hash: 15e9d...164
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #6 Skrevet 30. januar 2014 En bor i et annet land. Der blir kontakten sporadisk, men vi sees bestandig når vi er der og snakker av og til på telefonen. De to jeg har her i landet går på samme skole som mine. Dem ser jeg oftere enn en gang i uka, vi er sammen på alle bursdager, på 17.mai og på andre store dager og vi stiller opp som barnevakt eller sjåfører hvis det trengs. Det går begge veier. Anonymous poster hash: 49e02...77f
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #7 Skrevet 30. januar 2014 Sees kun i bursdager Anonymous poster hash: 4225e...cc5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå