mama_82 Skrevet 29. januar 2014 #1 Skrevet 29. januar 2014 Jeg ammer fremdeles babyen vår på 10 mnd. I kveld våknet han 20 min etter han hadde sovnet. Jeg var på trening og selv om jeg ammet til han var mer enn fornøyd før jeg dro, valgte pappaen å gi han mme. Han påsto at han ikke klarte å roe babyen på annen måte. Greit nok, men han har jo gitt han mme som har vært åpen siden i sommer! Den har vært i en tett beholder, men likevel... Er litt bekymret for om babyen kan få magetrøbbel pga dette. Er det i såfall snakk om løs mage eller kan det være direkte farlig? Pappaen gjorde jo dette i beste mening, men det måtte da gå an å tenke seg litt om. Gutten har jo kun fått mme et par ganger i sitt liv, så pappaen burde visst at mme var gammel Huff, har litt dårlig samvittighet overfor mannen min...han er en supergod pappa og fikk litt tyn nå da jeg kom hjem fra trening
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #2 Skrevet 29. januar 2014 Æsj, spør om han ville drukket sur melk. Dessuten blir det bakterier i pulveret. Det kan være farlig. Anonymous poster hash: 20f7d...2ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå