Gå til innhold

Noen som har vært i legoland?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi lurer på å dra til sommeren og sove i telt (fikk nytt, stort telt til jul) på den plassen rett ved Legoland. Gutten vår fyller 5 i juni og lurer på om det er noe for barn i den alderen? Hva kan man gjøre der? Er det bra? Vi skal da iallefall to dager i dyreparken og kaptein sabeltann show i Kristiansand førsr, så ta båten over å kjøre litt rundt og legoland er en del av planen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er et badeland Lalandia i alle fall. Vi har ikke bodd i nærheten når vi har vært der.

Skrevet

Om han ikke er over 120 cm så er det mange ting han ikke kan gjøre der.

Skrevet

Jeg elsker Legoland

Sjekk ut www.Legoland.dk

Anonymous poster hash: fc84d...299

Skrevet

Vi var i legoland med en 2 åring og en 5 åring og de syns det var veldig gøy begge to. Vi var der to dager og det var vi veldig glad for, en hadde vært litt lite. Som en annen skriver, så er det en del de ikke kan ta når de er under 120 cm, men det er også veldig mye de kan ta.

Anonymous poster hash: 9906c...8a9
Skrevet

Han er litt pinglete så tror det er den del han ikke kan allikevel:) Jeg var der for ca 12 år siden men det har nok forandret seg en del:) Vi skal sove på den familieparken ved Legoland og da var det to dagers billetter inkludert i prisen så det blir vel det. Ser det er mye annet rundt omkring også:)

Skrevet

Legoland er topp :) vært der flere år med ungene. Selv om de er små er det stas. Er svømmebassenger med sklier , bølger ol på Lalandia, der er det også matbutikk, restauranter, bowling og noen butikker. Klart dere må la han oppleve legoland :)

Skrevet

Eg synest det var kø, kø, og atter kø.

Freistar slett ikkje til gjentaking. :-(

Skrevet

Var i legoland i sommer med barn som da var 4 og 6. Stor stas! Men veldig, veldig, veldig lange køer til alle attraksjoner. Men faktisk var det vi voksne som ble mest utålmodige i køene. Minstemann maser mye om å dra tilbake.

I nærheten anbefaler jeg også givskud zoo - Løveparken.

Anonymous poster hash: c79b4...3cc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...