Gå til innhold

wow, det må være de stiligste øynene ever!

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.nettavisen.no/nyheter/article3748891.ece

Selve saken er jo dypt tragisk, men den 6 år gamle jenta sine øyne... Jeg trodde ikke det gikk an å ha slik øyefarge en gang jeg. Mulig de er litt manipulert, men de var frarappende likevel.

Anonymous poster hash: 7961e...519
Videoannonse
Annonse
Skrevet

er nok mer kontrast på bildet enn i virkeligheten. Likevel var det ikke noe wow-faktor over fargen. Har sett mange med lignende øyne. Fine øyne da :)

Anonymous poster hash: c26df...cd9
Skrevet

fullt mulig å ha sånne øyne - min venninne har lyse blå øyne, og en mørkere ring rundt. 

Anonymous poster hash: 7023d...ee8
Skrevet

Leste et sted at fotografer ikke har lov til å manipulere bilder, så dette er nok ekte. Nydelig jente!

Anonymous poster hash: 4fba0...c6b

Skrevet

fullt mulig å ha sånne øyne - min venninne har lyse blå øyne, og en mørkere ring rundt. 

Det har jenta mi også, klar blåfarge med en nesten svart ring rundt. 

Skrevet

Leste et sted at fotografer ikke har lov til å manipulere bilder, så dette er nok ekte. Nydelig jente!Anonymous poster hash: 4fba0...c6b

Hva mener du? I hvilken sammenheng? Selvsagt har fotografer lov å manipulere bilder.

Anonymous poster hash: 58e2a...3af

Skrevet

Leste et sted at fotografer ikke har lov til å manipulere bilder, så dette er nok ekte. Nydelig jente!Anonymous poster hash: 4fba0...c6b

Hva mener du? I hvilken sammenheng? Selvsagt har fotografer lov å manipulere bilder.

Anonymous poster hash: 58e2a...3af

Kanskje ikke til nyhetssaker?

Anonymous poster hash: 7e8a4...f74

Skrevet

Helt enig HI,vanvittig nydelige! <3

Anonymous poster hash: d5845...fb5
Skrevet

Fotografier som skal illustrere nyhetssaker skal ikke manipuleres.

Fra vær varsom plakaten (pressens etiske retningslinjer):

4.11. Vern om det journalistiske fotografiets troverdighet. Bilder som brukes som dokumentasjon må ikke endres slik at de skaper et falskt inntrykk. Manipulerte bilder kan bare aksepteres som illustrasjon når det tydelig fremgår at det dreier seg om en montasje.

http://presse.no/Etisk-regelverk/Vaer-Varsom-plakaten 

Anonymous poster hash: 5cd28...624
Skrevet

Det har jeg også:

Anonymous poster hash: 1cee5...d95

post-42-0-88980200-1391028884_thumb.jpg

Skrevet

Nydelige barn... men se blikkene deres ..:(

Anonymous poster hash: cca6e...bbe
Skrevet

Har middelhavsfargede øyne. Turkis, blå, grønnlig med en knall svart ring rundt. Fått høre hele livet at fargen er veldig spesiell. Prøvd å ta bilder av det flere ganger men kommer aldri ordentlig frem.....

Skrevet

Enig jenta har spesielle og nydelige øyne, håret også. Jeg kjenner faktisk en (etnisk norsk) jente med akuratt like øyne. De er stoore og superfine. Jeg måtte stirre litt ekstra lenge første gang vi møttes..:)

Skrevet

Nydelige øyne! Behøver ikke å være redigert, noen har slik øyenfarge naturlig. Barnet mitt har egentlig ingen spesiell øyenfarge, men fargen er alltid veldig klar. Det blir den som oftest også på bilder, uten at jeg redigerer. Lyset har selvfølgelig litt å si + kamerakvalitet, men de er alltid veldig klare.post-857936-0-21415000-1391033764_thumb.jpg

Anonymous poster hash: af6f8...631
Skrevet

Det har jeg også:

Wow, så nydelig :)

Blå øyne med mørk ring er så nyyydelig!

Anonymous poster hash: 57262...ce5

Skrevet

Lurer på hvordan den ungen har råd til å stripe håret......???!

Anonymous poster hash: b12b7...b6c

Gjest meg&mini
Skrevet

Det har jeg også:

WOW! Utrolig fin farge! Veldig spesiell:)

Skrevet

Lurer på hvordan den ungen har råd til å stripe håret......???!

Anonymous poster hash: b12b7...b6c

Mitt hår striper seg selv i solen hver sommer... 

Anonymous poster hash: 5cd28...624

Skrevet

Å fremheve farger er ikke å manipulere, men det stemmer at dokumentarfotografer ikke får manipulere. Det er garantert gjort noe med kontrast og lys i øynene men de er veldig flotte!

Anonymous poster hash: eeb41...749
Skrevet

Det bildet minner om the afghan girl.

Skrevet

Å fremheve farger er ikke å manipulere, men det stemmer at dokumentarfotografer ikke får manipulere. Det er garantert gjort noe med kontrast og lys i øynene men de er veldig flotte!

Anonymous poster hash: eeb41...749

Det berømte bildet fra 80- tallet i National Geographic av jenta med øynene i Afghanistan som vant pris for beste bilde, er ikke manipulert!

3667.jpg

http://www.studenttorget.no/index.php?show=4939&artikkelid=3204

Blir helt oppgitt snart over alle som tror alt som avviker bittelitt fra standarden må være manipulert eller trolling!

Skrevet

Øyne som på bildet i hovedinnlegget er ikke unormalt i mange land.

Skrevet

Jeg også har veldig spesiell øyenfarge. Er ikke sjeldent jeg blir spurt om hvor jeg har kjøpt linsene mine. :P
Turkis-grønne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...