Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #1 Skrevet 29. januar 2014 Han har ikke gjort noe spesielt, han bare er det. Selvfølgelig er han ikke perfekt, men for meg så er han virkelig det. Han merker med en gang jeg er trist/lei meg eller irritert, og prøver da så godt han kan, stakkars. Selvom det ikke alltid er bra nok for meg, så prøver han virkelig sitt beste! Han gjør seg helt ydmyk, og prøver hva han kan for at jeg ikke skal være lei meg, redd, ubekvem, irritert eller sint. Selvfølgelig krangler vi. Men han er heldigvis som meg, og klarer ikke være langsur fordi vi ikke vil "bruke opp tiden" sammen på å være sure. Samme når vi skal dra fra hverandre(jobb osv) eller legge oss. Da er han som meg, at vi må bare ordne opp først, uansett hvordan krangel det er. Han er så fantastisk, så god, så herlig!! Vil ha kyss hele tiden, respekterer meg, sier fine ting, gjør så og si hva som helst for at jeg skal ha det bra, sier elsker deg ganske så ofte, henter dyna uten å nøle hvis jeg ikke er i form. Han har jo sine negative sider også så klart, han er sta, ofte negativ i forskjellige settinger, sjefete osv, men det glemmes fort pga alle de positive sidene han har i forholdet ❤ Skikkelig skryteinnlegg, men det må da være lov når man er fornøyd? Anonymous poster hash: d0c46...6cb
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #3 Skrevet 29. januar 2014 Så deilig det høres ut Husk å være like god kjærest tilbake Jeg vil også ha en slik kjærest snart! Anonymous poster hash: 5dcda...9d3
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #4 Skrevet 29. januar 2014 Så deilig det høres ut Husk å være like god kjærest tilbake Jeg vil også ha en slik kjærest snart! Anonymous poster hash: 5dcda...9d3 Ja, jeg har fått dårlig samvittighet mange ganger før når jeg har tenkt over hvor god han er mot meg. Så jeg blir bare en bedre og bedre kjæreste jeg også, han fortjener virkelig det beste tilbake Anonymous poster hash: d0c46...6cb
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #5 Skrevet 29. januar 2014 Mannen min er også sånn og i tillegg lager han utrolig deilig mat og er flink til å hjelpe å vaske og rydde hjemme... Han gjør alt for meg og prioriterer meg alltid foran andre ting. Anonymous poster hash: a55e5...8af
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #6 Skrevet 29. januar 2014 Mannen min er også sånn og i tillegg lager han utrolig deilig mat og er flink til å hjelpe å vaske og rydde hjemme... Han gjør alt for meg og prioriterer meg alltid foran andre ting. Anonymous poster hash: a55e5...8af Og vi har vært sammen i 8 år! Blir bare bedre med årene Anonymous poster hash: a55e5...8af
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #7 Skrevet 29. januar 2014 Mannen min er også sånn og i tillegg lager han utrolig deilig mat og er flink til å hjelpe å vaske og rydde hjemme... Han gjør alt for meg og prioriterer meg alltid foran andre ting. Anonymous poster hash: a55e5...8af Akkurat sånn er min og, klarte bare ikke å få ord på alt i hovedinnlegget, men han er faktisk nesten den flinkeste når det gjelder rydding, vasking og matlaging her hjemme. Jeg tar ryddingen sånn fortløpende "mens jeg roter", mens han er flinkest når vi har opprydning og ordentlig husvask! Vi er heldige som har funnet disse mannfolka Anonymous poster hash: d0c46...6cb
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #8 Skrevet 29. januar 2014 Mannen min er også sånn og i tillegg lager han utrolig deilig mat og er flink til å hjelpe å vaske og rydde hjemme... Han gjør alt for meg og prioriterer meg alltid foran andre ting. Anonymous poster hash: a55e5...8af Akkurat sånn er min og, klarte bare ikke å få ord på alt i hovedinnlegget, men han er faktisk nesten den flinkeste når det gjelder rydding, vasking og matlaging her hjemme. Jeg tar ryddingen sånn fortløpende "mens jeg roter", mens han er flinkest når vi har opprydning og ordentlig husvask! Vi er heldige som har funnet disse mannfolka Anonymous poster hash: d0c46...6cb ja! jeg føler meg veldig heldig..så glad for at jeg traff han... han sier hver dag hvor mye han elsker meg og at han gleder seg til å bli gammel sammen med meg Anonymous poster hash: a55e5...8af
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #9 Skrevet 29. januar 2014 Mannen min er også sånn og i tillegg lager han utrolig deilig mat og er flink til å hjelpe å vaske og rydde hjemme... Han gjør alt for meg og prioriterer meg alltid foran andre ting. Anonymous poster hash: a55e5...8af Akkurat sånn er min og, klarte bare ikke å få ord på alt i hovedinnlegget, men han er faktisk nesten den flinkeste når det gjelder rydding, vasking og matlaging her hjemme. Jeg tar ryddingen sånn fortløpende "mens jeg roter", mens han er flinkest når vi har opprydning og ordentlig husvask! Vi er heldige som har funnet disse mannfolka Anonymous poster hash: d0c46...6cb ja! jeg føler meg veldig heldig..så glad for at jeg traff han... han sier hver dag hvor mye han elsker meg og at han gleder seg til å bli gammel sammen med meg Anonymous poster hash: a55e5...8af Han virker jo helt lik min! Sier det hele tiden i tillegg sender han meg melding på jobb om at han savner meg, og at han gleder seg til å se meg. Dette sier han også om kvelden når vi legger oss(at han gleder seg til en ny dag med meg og at han gleder seg til å se meg neste morgen) ❤❤❤ Og nå nettopp tok han tilogmed ned doringen etter seg! Hi Anonymous poster hash: d0c46...6cb
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #10 Skrevet 29. januar 2014 Mannen min er også sånn og i tillegg lager han utrolig deilig mat og er flink til å hjelpe å vaske og rydde hjemme... Han gjør alt for meg og prioriterer meg alltid foran andre ting. Anonymous poster hash: a55e5...8af Akkurat sånn er min og, klarte bare ikke å få ord på alt i hovedinnlegget, men han er faktisk nesten den flinkeste når det gjelder rydding, vasking og matlaging her hjemme. Jeg tar ryddingen sånn fortløpende "mens jeg roter", mens han er flinkest når vi har opprydning og ordentlig husvask! Vi er heldige som har funnet disse mannfolka Anonymous poster hash: d0c46...6cb ja! jeg føler meg veldig heldig..så glad for at jeg traff han... han sier hver dag hvor mye han elsker meg og at han gleder seg til å bli gammel sammen med meg Anonymous poster hash: a55e5...8af Han virker jo helt lik min! Sier det hele tiden i tillegg sender han meg melding på jobb om at han savner meg, og at han gleder seg til å se meg. Dette sier han også om kvelden når vi legger oss(at han gleder seg til en ny dag med meg og at han gleder seg til å se meg neste morgen) ❤❤❤ Og nå nettopp tok han tilogmed ned doringen etter seg! Hi Anonymous poster hash: d0c46...6cb awww... Min sitter når han går på do da, så da vet jeg at det ikke er sammen mannen vi snakker om her Anonymous poster hash: a55e5...8af
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #11 Skrevet 29. januar 2014 Mannen min er også sånn og i tillegg lager han utrolig deilig mat og er flink til å hjelpe å vaske og rydde hjemme... Han gjør alt for meg og prioriterer meg alltid foran andre ting. Anonymous poster hash: a55e5...8af Akkurat sånn er min og, klarte bare ikke å få ord på alt i hovedinnlegget, men han er faktisk nesten den flinkeste når det gjelder rydding, vasking og matlaging her hjemme. Jeg tar ryddingen sånn fortløpende "mens jeg roter", mens han er flinkest når vi har opprydning og ordentlig husvask! Vi er heldige som har funnet disse mannfolka Anonymous poster hash: d0c46...6cb ja! jeg føler meg veldig heldig..så glad for at jeg traff han... han sier hver dag hvor mye han elsker meg og at han gleder seg til å bli gammel sammen med meg Anonymous poster hash: a55e5...8af Han virker jo helt lik min! Sier det hele tiden i tillegg sender han meg melding på jobb om at han savner meg, og at han gleder seg til å se meg. Dette sier han også om kvelden når vi legger oss(at han gleder seg til en ny dag med meg og at han gleder seg til å se meg neste morgen) ❤❤❤Og nå nettopp tok han tilogmed ned doringen etter seg! Hi Anonymous poster hash: d0c46...6cb awww... Min sitter når han går på do da, så da vet jeg at det ikke er sammen mannen vi snakker om her Anonymous poster hash: a55e5...8af Haha ja, det er nå bra Det var en periode han hadde mye fri, og da sa han hele tiden at han VILLE kjøre meg til jobb selv om jeg begynte kl 7 og han hadde fri, fordi han ville "se" meg før jobb herregud så heldig jeg har vært! Hihi. Vi har nok begge skutt hver vår gullfugl Anonymous poster hash: d0c46...6cb
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #12 Skrevet 29. januar 2014 Jeg har også en slik mann! FInnes ikke noe vondt i den mannen <3 Anonymous poster hash: 44369...81b
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #13 Skrevet 29. januar 2014 Jeg har også en slik mann! FInnes ikke noe vondt i den mannen <3 Anonymous poster hash: 44369...81b Fantastisk!! Anonymous poster hash: d0c46...6cb
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #15 Skrevet 29. januar 2014 Phu, jeg ville følt meg kvalt Hehe, bra ikke alle er like! Anonymous poster hash: d0c46...6cb
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #17 Skrevet 29. januar 2014 Gud, dette var klissete å lese! Men hyggelig at dere har det sånn da, og trives med det For klissete for min del. Anonymous poster hash: c3a61...855
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå