Gå til innhold

emmaljunga scooter - med eller uten svinghjul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har bestemt oss for å kjøpe emmaljunga scooter. Men burde vi velge med eller uten svinghjul?

Vi har emmaljunga edge duo fra før som vi bruker på vinteren så det trenger vi ikke tenke på. Scooteren sin oppgave blir kjøpesenter, asfalt og grusvei om vår, sommer og høst.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har brukt Emmaljunga scooter til to barn, og den har vært uten svinghjul. Gått helt greit det og har vært veldig fornøyd med den vogna. Men om jeg skulle hatt ny så hadde jeg nok valgt med svinghjul.

Anonymous poster hash: 446a5...0f1
Skrevet

Takk for svar. Flere som mener noe?

Skrevet

Jeg ville ikke kjøpt scooter men heller sett på andre vogner. 

Vi kjøpte scooter for hadde inntrykk av at alle var fornøyd med den, men vi ble ikke fornøyde. Greit at det var som en liten traktor og kom frem overalt, men det var veldig tungvindt med bøylen som satt fast, barnet hekta seg alltid fast der når han hadde sko på og skulle ut av vogna. Var veldig trangt med vinterpose eller tykk dress. Og kalesja var slarkete. Vogna fantes ikke lun, blåste rett inn. 

Anonymous poster hash: 96d21...432
Skrevet

jeg hadde scooter s med svinghjul- helt SUPER vogn, lett, funksjonell og kommer overalt. Gleder meg til å kunne ta den i bruk så snart lillebror er stor nok for den! perfekt å ha den i bilen- både for butikken og lange turer..go for it!

Anonymous poster hash: a21dd...6cb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...