Gå til innhold

Hvor kan man ta medikamenteksamen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en i klassen som trenger å ta den et annet sted, da hun har brukt opp forsøkene sine. Vet dere om man kan ta kontakt med andre steder for og ta denne som privatist?

Anonymous poster hash: 1eb54...370
Videoannonse
Annonse
Gjest meg&mini
Skrevet

Ut i fra det jeg hørte på skolen så har du de fire forsøkene (på vår skole i hvertfall) og stryker du på den siste er du ute

Skrevet

Ut i fra det jeg hørte på skolen så har du de fire forsøkene (på vår skole i hvertfall) og stryker du på den siste er du ute

De sier visst at så lenge hun ikke kan legge frem legeattest, så er det ikke håp. Vet at de kjører et fjerde forsøk. Jeg synes det er så dumt på hennes vegne, og selvfølgelig kjipt også for meg om hun ikke fortsetter til høsten igjen med vårt kull. 

Anonymous poster hash: 1eb54...370

Skrevet

Var et par i klassen som reiste til Oslo den tiden jeg studerte.

Skrevet

Uff, jeg gruer meg til å ta den eksamen.. Jeg er forferdelig dårlig i matte :(

Anonymous poster hash: 68a8e...d0d

Skrevet

Det går an å søke andre høyskoler/universiteter om man kan ta den der.

Skrevet

Jeg synes det er bra at dere får bare et visst antall forsøk. Om dere gjør feil, ja selv en slurvefeil, i en virkelig situasjon kan det stå om liv eller død. Så vidt jeg har sett er dette ungdomsskolepensum med bare pluss, minus gange og dele. Jeg vil som pasient ikke ha noen til å gi meg medisiner som ikke har klart en eksamen med dette på 4? forsøk etter sannsynligvis intens øving.

Gjest meg&mini
Skrevet

Jeg synes det er bra at dere får bare et visst antall forsøk. Om dere gjør feil, ja selv en slurvefeil, i en virkelig situasjon kan det stå om liv eller død. Så vidt jeg har sett er dette ungdomsskolepensum med bare pluss, minus gange og dele. Jeg vil som pasient ikke ha noen til å gi meg medisiner som ikke har klart en eksamen med dette på 4? forsøk etter sannsynligvis intens øving.

Jeg er helt enig!

Gjest meg&mini
Skrevet

Uff, jeg gruer meg til å ta den eksamen.. Jeg er forferdelig dårlig i matte :(

Anonymous poster hash: 68a8e...d0d

Det er ikke så vanskelig. Man må bare være flink til å gjøre om.

På mitt kull stod ca 75 % første gangen. De fleste som strøyk hadde bare en liten kommafeil og stod på andre forsøket. Bare et fåtall strøyk på andre forsøket:)

Det går kjempebra!

Skrevet

Er sykepleier, og medikamentregning er IKKE vanskelig. Enkel matte, kun noen få formler man må lære seg og se logikken i. Hvis man ikke greier å bestå den eksamen på de forsøkene man har bør man revurdere sin evne til å jobbe som sykepleier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...