Gå til innhold

Syns du sånne mannearmer er fint?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så absolutt! :) hot!

Anonymous poster hash: 243f9...314
Skrevet

Ja:)

Anonymous poster hash: 275c0...345

Skrevet

Jaaaaaaaaa :)

Anonymous poster hash: e35d8...023
Skrevet

Mmmmmmmmmm

Anonymous poster hash: 8408a...dcd

Skrevet

absolutt :) Det tror jeg fleste damer/jenter syns :)

Anonymous poster hash: 74d5e...83a
Skrevet

Var ikke bare armene hans som var fine ;)

Skrevet

JA! ;)

Anonymous poster hash: b82ac...8d6
Skrevet

Litt for store for min smak... jeg blir litt sånn at jeg tenker på hvor mye tid han bruker på å "bygge" de armene, og det er så meningsløs bruk av tid på noe fryktelig overfladisk.. synes gode gamle arbeidsmuskler er så mye mer sexy ..

Anonymous poster hash: 92092...b3a

Skrevet

Liker :)

Skrevet

Nei.

Armene er for store for min smak. Og han har mindre hår på armene enn meg. Han hadde faktisk ikke et eneste hår noe steder som man kunne se :o

Skrevet

Ja. Men får å ha fri tilgang til slike armer nytter det ikke hva de slappe fiskebollearmene jeg har.

Jeg synes mannen har finest armer uansett. ;-)

Anonymous poster hash: de406...974

Skrevet

Njææ. Helt ok, men litt for store etter min smak. Litt for glattpolert var han forssåvidt også, men det hadde jo ikke så mye med spørsmålet å gjøre :P

Skrevet

Absolutt :-)

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Nei! Ikke så veldig glad i så mye muskler generelt!

Skrevet

Nesh... bryr meg fint lite. Jeg er mer opptatt av hvordan menn bruker armene sine.

Har sett de der vektløfterne hvor svak de er hverdagslige situasjoner hvor de må bruke muskler. Og hvor mye mer sterkere slankere og senete armer kan være mange ganger. Derfor lar jeg meg ikke imponere av muskelstørrelse. Men hvis det er mann som kan ta i et tak og tåler litt skitt mellom fingrene så er det fint :-)

Anonymous poster hash: 6061c...40e

Skrevet

Nei. Too much for min del. 

Anonymous poster hash: 62230...af0
Skrevet

De var litt i overkant for min smak. Jeg foretrekker at de ser ut som jobbemuskler og ikke pumpejernmuskler.

Skrevet

For mye muskler på denne karen! Det hjelper ikke at han ikke har et eneste hår på brystet, blæh :closedeyes:

Skrevet

Nei. De armene så ikke ut som om de var brukt til annet enn å løfte vekter og da med alt for stort fokus på bicepstrenig.

Anonymous poster hash: 22d87...50d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...