Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #1 Skrevet 29. januar 2014 Noen som har prøvd? Den virker egentlig veldig fornuftig. Men hva gjør dere når sukkersuget for alvor kicker inn? Er 70% mørk sjokolade ok? Anonymous poster hash: e4646...8ec
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #2 Skrevet 29. januar 2014 Sender deg link til en god blogg om emnet http://alldenrarematen.wordpress.com/ Anonymous poster hash: 58362...cee
Jallow B Skrevet 29. januar 2014 #3 Skrevet 29. januar 2014 (endret) Basen min er paleo, men jeg mikser det litt. Så mye ferskt og nytt som mulig, eco-mat, og så lite mel og sukker som mulig. Ingen poteter, mye salat, frukt, grønt og kjøtt. Ris/couscous kommer jeg ikke utenom med afrikanern i hus Spiser ca aldri brød, men vurderer å lage min mors lavkarbo-brød for å se om jentungen liker det. Spiser dog sjokolade når jeg får lyst på det, men det blir sjeldnere og sjeldnere. Edit: Jeg ser på det som en omlegging av livsstil, ikke en diett. Mannen er til dels enig, derav ikke helt paleo pr dags dato. Endret 29. januar 2014 av Jallow B
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #4 Skrevet 29. januar 2014 Basen min er paleo, men jeg mikser det litt. Så mye ferskt og nytt som mulig, eco-mat, og så lite mel og sukker som mulig. Ingen poteter, mye salat, frukt, grønt og kjøtt. Ris/couscous kommer jeg ikke utenom med afrikanern i hus Spiser ca aldri brød, men vurderer å lage min mors lavkarbo-brød for å se om jentungen liker det. Spiser dog sjokolade når jeg får lyst på det, men det blir sjeldnere og sjeldnere. Edit: Jeg ser på det som en omlegging av livsstil, ikke en diett. Mannen er til dels enig, derav ikke helt paleo pr dags dato. Takk for svar hvordan er det forresten med alkohol? Er vin å foretrekke fremfor øl og sprit? eller går alt, i små mengder? Anonymous poster hash: e4646...8ec
Jallow B Skrevet 29. januar 2014 #5 Skrevet 29. januar 2014 Takk for svar hvordan er det forresten med alkohol? Er vin å foretrekke fremfor øl og sprit? eller går alt, i små mengder? Anonymous poster hash: e4646...8ec Personlig synes jeg alt går, med måte, men enkelte ting ser jeg at kroppen ikke liker, rett og slett. Jeg holder meg unna sprit, men foretrekker øl fremfor vin. De jeg har lest med blogger om paleo tidligere, ser ikke ut til å drikke i det hele tatt. Rent kalori-messig er vin absolutt bedre, men personlig teller jeg ikke kalorier.
Påfuglen Skrevet 29. januar 2014 #6 Skrevet 29. januar 2014 Holdt på i noen år. Overse sukkersuget det blir mindre og går over. Evt Unn deg sukkerfri godt... Blir helt dårlig av sukker ol de en til to gangene i året jeg får det i meg. Merker virkelig at det ikke er ment for oss å leve på raske karbohydrater. Lykke til du vil føle deg fantastisk i forhold. Spiser brød fra spis deg slank... De har masse forskjellig. Nam! Noen som har prøvd? Den virker egentlig veldig fornuftig. Men hva gjør dere når sukkersuget for alvor kicker inn? Er 70% mørk sjokolade ok? Anonymous poster hash: e4646...8ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå