MammantilNurket Skrevet 29. januar 2014 #26 Skrevet 29. januar 2014 Dette har jeg i min superlekre veske: Lommebok Mobil (og lader) Nøkler Utdanningsforbundets filofax Diverse sminke, 3 leppestifter, 2 lipglosser, 2 leppepomader etc. To flasker parfyme ("Première" fra Gucci og Chanel no 5) 2 Liberobleier 1 rull bleieposer Våtservietter Cleenex Liten flaske antibac Håndkrem Liten tube zinksalve En kartong MME Briller/brillehus Tyggiss Veske eller søppelsekk, sa du?Haha, Morroklumpen Den er inmarri tung, da. Kjæresten får sjokk hver gang han må holde den for meg eller løfte på den Det er en veldig pen søppelsekk, da ...
Fero Skrevet 29. januar 2014 #27 Skrevet 29. januar 2014 (endret) Jeg bærer med glede rundt på veska mi, for jeg synes den er så lekker! Jeg pynter meg ikke så mye med masse sminke, høye heler eller veldig pyntede klær, så for meg er en fin veske med på å likevel få meg til å føle meg kvinnelig og elegant. Selv i jeans og håret i en boble på hodet, uten sminke og med vanlige vintersko. Har lommebok med kort og evt. kontanter. Våtservietter Lypsyl, neglefil, negleklipper Pastilleske Mobil og/eller ipad Nøkler Et par truseinnlegg Penn Hansker Briller Lite skrin med speil og sånne små papirlapper som demper skinnende partier i ansiktet Vannflaske Sjal Noe å bite i hvis jeg trenger det Kjekt å ha, som folk flest sier. Endret 29. januar 2014 av Fero
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #28 Skrevet 29. januar 2014 Det dere andre ramser opp som veskeinnhold er det jeg har i den ene lomma på veska mi. Min inneholder i dag: lommebok mobil 1 pk kleenex 1 lypsyl 1 leppestift 2 lipgloss blodsukkerapparat insulinpenn ventolin brillehus nøkler adgangskort til jobben 3 våtservietter til brillepuss håndsprit en sjokolade en eske dent en boks frisk nesespray 4 paracet håndkrem tanntråd kulepenn läkerol extra 3 flasker øyedråper et bind en boks fenumax ...og, ja, jeg bruker det aller meste hver eneste dag. Anonymous poster hash: 00851...ce8
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #29 Skrevet 29. januar 2014 Hmm.. Kan det være fordi jeg har med ting både for meg selv og barnet? Har blant annet Lommebok Telefon Nøkler Lippgloss Skjerf En notatblokk Penn Smekke Leke Våtservietter Bleie Krem og annet stelle stasj Tåteflaske Evnt nå mat til barnet Og annet som havner oppi igjennom en dagAnonymous poster hash: 5f7e1...dd2 jeg forstår at du av og til trenger å ha med deg noe til barnet innimellom, men alt det andre? Har du faktisk bruk for det? Anonymous poster hash: 4ae54...8c6 Ja det har jeg. Og ofte har jeg også en vannflaske til meg selv og sminkepung oppi også Anonymous poster hash: 5f7e1...dd2
rytme Skrevet 29. januar 2014 #30 Skrevet 29. januar 2014 Jeg har ikke med meg mer enn mannen. Jeg har mobil, lommebok, nøkler og lypsyl når jeg er ute alene uten babyen. Jeg trenger likevel en veske og det gjør ikke han fordi jeg stort sett aldri har plass til å ha noe i lommene (vertfall ikke uten at det ser teit ut). Mannen min har plass og bryr seg ikke så mye om hvordan det ser ut heller.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #31 Skrevet 29. januar 2014 Lommebok Nøkler Røyk Mobil Våtservietter Vannflaske Notatbok Penner Fingervanter Antibac Lommespeil Hårstrikk Lipgloss En pose med to klementiner i (daggamle) Paracet Tyggis Lader Tamponger Bind Kleenex Lue Pynteskjerf Og diverse annet småtteri Må innrømme at vesken iblandt føles tung som stein, men jeg tar mye buss og har lært å være forberedt på mange situasjoner hvor tingene i veska kommer godt med. Så jeg bruker ikke veske for å se dolla opp ut, men av praktiske årsaker Anonymous poster hash: 974d6...870
det er berre mordi Skrevet 29. januar 2014 #32 Skrevet 29. januar 2014 Den er som regel full med ting eg treng og ting eg ikkje treng. Av og til, spesielt når eg har andre ting eg MÅ gjere, tømer eg den for dei tinga eg ikkje treng, slik eg kan starte samlinga på ny.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #33 Skrevet 29. januar 2014 Lommebok Nøkler Røyk Mobil Våtservietter Vannflaske Notatbok Penner Fingervanter Antibac Lommespeil Hårstrikk Lipgloss En pose med to klementiner i (daggamle) Paracet Tyggis Lader Tamponger Bind Kleenex Lue Pynteskjerf Og diverse annet småtteri Må innrømme at vesken iblandt føles tung som stein, men jeg tar mye buss og har lært å være forberedt på mange situasjoner hvor tingene i veska kommer godt med. Så jeg bruker ikke veske for å se dolla opp ut, men av praktiske årsaker Anonymous poster hash: 974d6...870 Ja også medisin, folat og mp3spiller. Anonymous poster hash: 974d6...870
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #34 Skrevet 29. januar 2014 I sekken min har jeg lommebok, pass og oppholdstillatelse (obligatorisk der vi bor), nøkler (hus og evt. bil og garasje), kleenex, antibac, lepepommade, én Ibux, én engangsdose med saltvann til øynene, mobil. Solbriller om sommeren. Og så å si alltid lesestoff (blad, bok eller iPad). En sjelden gang tar jeg bare lommebok og mobil i lommene, men jeg kommer alltid på et punkt der jeg skulle ønske jeg hadde lesestoff med meg. Og lommeboken er litt vel stor. Anonymous poster hash: e7d65...121
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #35 Skrevet 29. januar 2014 I veska mi har jeg halve livet mitt. Sminkepung Lommebok Telefon Nøkkelhank Penn Liten notatblokk Kleenex Nesespray Øyedråper Neglefil Negleolje Paracet Lackerol Plaster Truseinlegg Tampax Mini sysett Vannflaske Et par lekebiler Smurfedrops Og noe uidentifiserbare greier du helst ikke vil få under neglene. Med andre ord: alltid beredt Anonymous poster hash: dc438...5e9
Gjest Hercule Poirot Skrevet 29. januar 2014 #36 Skrevet 29. januar 2014 Dette må jeg ha med daglig: Kortholder med plass for sedler Mynter Lypsyl Nøkkelknippe x 2 Mobil Hvorfor skal jeg ha veske til dette?
Fero Skrevet 29. januar 2014 #37 Skrevet 29. januar 2014 Dette må jeg ha med daglig: Kortholder med plass for sedler Mynter Lypsyl Nøkkelknippe x 2 Mobil Hvorfor skal jeg ha veske til dette? Det må du selvfølgelig ikke, men noen av oss liker å ha veske uansett om den inneholder stort eller smått
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #38 Skrevet 29. januar 2014 Jeg er avhengi! Må ha med alt hele tiden. Nøkkel, ob, parfyme, dagbok, penn, lommebok, lader, deo, lippgloss, drikke, mat, paracet, pudder og div! Er kjekt og slippe og ha alt i lommene😋 Anonymous poster hash: c3baf...941
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå