Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #1 Skrevet 29. januar 2014 Jeg liker veldig godt Birkin designet men har ikke sjangs i havet til å kjøpe originalen til 100.000... Vil ikke kjøpe en falsk Birkin heller. Denne så veldig fin ut da. Og det regnes vel ikke som replika siden det ikke står Hermes på vesken? http://www.maxwellscottbags.com/handbags/contemporary-collection/leather-birkin-bag.html Likte du den? Anonymous poster hash: 46cda...c89
Edelweis Skrevet 29. januar 2014 #2 Skrevet 29. januar 2014 Ja. Den var nydelig. Men litt for dyrfor meg. Så dyre vesker blir sikkert når ungene flytter ut :-)
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #3 Skrevet 29. januar 2014 Denne kunne jeg brukt. Anonymous poster hash: 44082...f47
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #4 Skrevet 29. januar 2014 Nei jeg ville sett på den som en kopi da den omtrent er lik, selv om det ikke står birkin på den. De har jo til og med kalt den birkin style. Jeg tenker at om man ikke har råd til de dyre designveskene så velger man noen som heller ikke ligner. Anonymous poster hash: 8b9c7...355
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå