Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #1 Skrevet 29. januar 2014 Jeg ønsker å ta silikon etter amming. Men er livredd for at det skal gå galt som mange andre også er. Men jeg var igjennom en utskrapning av dødt foster for noen år siden og fikk da narkose. Men inngrepet gikk jo raskt. Kan det da allikevel hende at jrg ikke tåler lengre narkose eller er det samme hvor lenge man sover?? For hvis det er sånn så trenger jeg ikke engste meg. Overlevde jo sist Anonymous poster hash: 57929...b7b
Musemora Skrevet 29. januar 2014 #2 Skrevet 29. januar 2014 Samme hvor lenge du sover. Narkose i Norge er veldig trygt. De fleste som dør under narkose, dør ikke av narkosen men fordi de er veldig syke fra før. Dette går fint. Lykke til, hilsen anestesispl.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #3 Skrevet 29. januar 2014 Jeg ville vært mer redd silikonen enn narkosen... Anonymous poster hash: 9b86e...1a0
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #4 Skrevet 29. januar 2014 Samme hvor lenge du sover. Narkose i Norge er veldig trygt. De fleste som dør under narkose, dør ikke av narkosen men fordi de er veldig syke fra før. Dette går fint. Lykke til, hilsen anestesispl. Så godt å høre Anonymous poster hash: 57929...b7b
geitemarken Skrevet 29. januar 2014 #5 Skrevet 29. januar 2014 Jeg ville ikke vært redd for narkosen. Det jeg ville bekymret meg om er kvaliteten på protesen og selve inngrepet. Jeg har vært med på en del operasjoner der man må ta ut protesen pga lekkasje eller at kapselen rundt protesen har grodd feil. Overraskende mange opplever helsemessige problemer etter silikon. Bare sier det slik at du kan undersøke litt rundt det også
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #6 Skrevet 29. januar 2014 Finnes forskjellige typer narkosen. At du har tålt en type er ingen garanti. Anonymous poster hash: 173e5...e0c
Musemora Skrevet 29. januar 2014 #7 Skrevet 29. januar 2014 Finnes forskjellige typer narkosen. At du har tålt en type er ingen garanti. Anonymous poster hash: 173e5...e0c De fleste som får anafylaksi under narkose får det på grunn av suxa( curacit). Det brukes ikke på planlagte operasjoner. Vil tro at de bruker TIVA( total intravenøs anestesi) som er veldig trygt.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #8 Skrevet 29. januar 2014 Finnes forskjellige typer narkosen. At du har tålt en type er ingen garanti. Anonymous poster hash: 173e5...e0c De fleste som får anafylaksi under narkose får det på grunn av suxa( curacit). Det brukes ikke på planlagte operasjoner. Vil tro at de bruker TIVA( total intravenøs anestesi) som er veldig trygt. Hva er suxa? Gjelder det med veldig trygt også hvis man er veldig overvektig? Hvis man f.eks. ikke er syk på noen annen måte enn vekten og høyt blodtrykk? Hører jo så mye om at det er ekstra stor risiko med operasjoner hvis man er overvektig... (Håper det er greit at jeg spør i tråden din HI, jeg skal nemlig også opereres snart.) Anonymous poster hash: 51763...bc4
Musemora Skrevet 29. januar 2014 #9 Skrevet 29. januar 2014 Finnes forskjellige typer narkosen. At du har tålt en type er ingen garanti. Anonymous poster hash: 173e5...e0c De fleste som får anafylaksi under narkose får det på grunn av suxa( curacit). Det brukes ikke på planlagte operasjoner. Vil tro at de bruker TIVA( total intravenøs anestesi) som er veldig trygt. Hva er suxa? Gjelder det med veldig trygt også hvis man er veldig overvektig? Hvis man f.eks. ikke er syk på noen annen måte enn vekten og høyt blodtrykk? Hører jo så mye om at det er ekstra stor risiko med operasjoner hvis man er overvektig... (Håper det er greit at jeg spør i tråden din HI, jeg skal nemlig også opereres snart.) Anonymous poster hash: 51763...bc4 Suxa er ett stoff som slår ut alle musklene i kroppen din( muskelrelaks). Det brukes ved akuttinnledninger på ikke fastende pasienter og noen ganger ved luftveisproblemer. Veldig overvektige er litt mer utfordrende, men da tar man bare hensyn til det ved leiring, så pasienten ligger optimalt i forhold til luftveishåndtering ( ofte på skråpute). Har vært med en del på fedmekirurgi og har aldri opplevd store problemer.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #10 Skrevet 29. januar 2014 Finnes forskjellige typer narkosen. At du har tålt en type er ingen garanti. Anonymous poster hash: 173e5...e0c De fleste som får anafylaksi under narkose får det på grunn av suxa( curacit). Det brukes ikke på planlagte operasjoner. Vil tro at de bruker TIVA( total intravenøs anestesi) som er veldig trygt. Hva er suxa? Gjelder det med veldig trygt også hvis man er veldig overvektig? Hvis man f.eks. ikke er syk på noen annen måte enn vekten og høyt blodtrykk? Hører jo så mye om at det er ekstra stor risiko med operasjoner hvis man er overvektig... (Håper det er greit at jeg spør i tråden din HI, jeg skal nemlig også opereres snart.) Anonymous poster hash: 51763...bc4 Suxa er ett stoff som slår ut alle musklene i kroppen din( muskelrelaks). Det brukes ved akuttinnledninger på ikke fastende pasienter og noen ganger ved luftveisproblemer. Veldig overvektige er litt mer utfordrende, men da tar man bare hensyn til det ved leiring, så pasienten ligger optimalt i forhold til luftveishåndtering ( ofte på skråpute). Har vært med en del på fedmekirurgi og har aldri opplevd store problemer. Tusen takk Anonymous poster hash: 51763...bc4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå