Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #1 Skrevet 29. januar 2014 Jeg er 160 cm høy veier normalt 54 kg er nå i uke 22 - veier 61 kg Trener ikke og spiser litt varierende. Typisk dag havregryn m melk og rosiner 2 skiver m ost og eplejuice Diverse til Middag Havregryn til kvelds Hvordan er deres spisevaner, trening og vekt i svangerskapet. Anonymous poster hash: a3e1f...890
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #2 Skrevet 29. januar 2014 synes det ser ut som du spiser litt lite og lite variert. hva med frokostblanding, litt frukt evnt bær som mellommåltid. og kanskje bytte ut grøten til kvelds med rundstykker med noe godt på ? Anonymous poster hash: fb7a6...f0b
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #3 Skrevet 29. januar 2014 Syns d høres passe ut jeg.. Variasjon får du med forskjellige middager og litt frukt. Jeg er 35+5, og spiser: 1 yoghurt+ halv grapefruit 1 glass juice eller sjokolademelk 2-3 knekkebrød med kyllingpålegg Middag (wok, fisk, osv) 1-2 frukt Kansje 2 knekkebrød til. I tillegg drikker jeg mye vann og te. Trener 20-30 min pilates hver dag, og går turer/måker snø.. Anonymous poster hash: 53e17...704
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå