Gjest cd0da Skrevet 29. januar 2014 #1 Skrevet 29. januar 2014 Kjøpte den idag. Den var satt ned fra 999 til 399 så det var jo et kupp, men er ukjent med merket. Er det noen som har erfaring med dette merket? Er det bra? Varmt og vanntett?
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #2 Skrevet 29. januar 2014 Ikke erfaring med parkdress, men har allværsjakker, dunjakke, regnsett med fleece, regnvotter, votter. Har vært veldig fornøyd med kvaliteten på dette merket. Holdt bra med tanke på slitasje og holdt seg fint i vask. Mye av det har vært brukt i barnehagen og fint tålt bruken der... Anonymous poster hash: 32039...59b
Gjest cd0da Skrevet 29. januar 2014 #3 Skrevet 29. januar 2014 Så Bra! Vil blir brukt i barnehagen så bra den tåler mye da!
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #4 Skrevet 29. januar 2014 Har den til jenta vår på snart 3 år. Veldi fornøyd med kvaliteten:) men anbefaler deg å klippe av de svarte stretchstykkene ved hendene. Bhg hater slike:/ og jeg plagdes også med å få vottene innenfor. Anonymous poster hash: 99881...570
Berta_78 Skrevet 29. januar 2014 #5 Skrevet 29. januar 2014 Har en dress (ikke foret) som vi bruker om vinteren også med ekstra ulldress inni. Den er utrolig bra! Beste av alle vi har hatt (reima, troll, HH) Og den er like "pen" etter flere måneders bruk :-)
mammmo Skrevet 29. januar 2014 #6 Skrevet 29. januar 2014 Og så genial mellomstørrelse! Min jente fikk en til jul som stod 4-5 år på, og det er akkurat det hun er. Den jeg hadde kjøpt i 5 år er for stor enda, og bor bare i barnehagen som en reservedress foreløpig. Men det var Reima, og de er jo store i størrelsen. Vill-dressen er helt super!
Gjest cd0da Skrevet 29. januar 2014 #7 Skrevet 29. januar 2014 Så bra å høre gode tilbakemeldinger! Prøvde den på henne istad og den satt utrolig bra og holdt henne varm!
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #8 Skrevet 29. januar 2014 Jeg prøvde en villdress på treåringen i høst og jeg likte den ikke. Jeg syns det ble kort på ermene (eller var det lang der og kort i skrittet? husker ikke helt), så jeg lot være å kjøpe den. Har hatt en del vill fleecesett og de har fått ødelagt glidelåsen alle sammen. Har også hatt vill ulltøy og det har vært ok. Anonymous poster hash: d07ff...504
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå