Gå til innhold

Ikke no igjen!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en jente på 26 måneder og en jente på 10 måneder, no tror jeg/frykter/innbiller jeg meg at det er en til i produksjon. Siste gang ble jeg gravid før mensen var kommet tilbake dvs ved første eggløsning etter førstemann var født. Har enda ikke fått tilbake mensen etter nummer 2 og nå murrer det noe voldsomt. Det har det gjort i et par uker! Forventer liksom at det skal komme en mens snart men neida ingenting foreløpig. Og då begynner hodet å leve sitt eget liv. Det er jo sånn tidlig graviditet kjennes ut ikke sant? Er ikke luktsansen litt vel sensitiv om dagen? Dårlig matlyst? Trøtt? Så er det jo bare å innrømme at prevensjon har gått litt på halv åtte, tåler hverken minipille eller hormonspiral og vi skulle då bruke kondom til jeg var ferdig å amme og kunne begynne på vanlige p-piller igjen. Var flink en stund men så ble vi sløvere og sløvere, hoppe av syntes plutselig som en god ide liksom. Tosk tosk tosk ikke annet å si om det! Synes det har vært heftig nok med 2 med 16 måneders mellomrom. Tanken på 3 på 3 år gjør meg helt svimmel/kvalm/skrekkslagen. Har ikke klart å mote meg opp til graviditetstest enda, frykter resultatet. Samtidig tenker jeg det går da grenser på kor fruktbar en er liksom, er jo ikke ung akkurat heller med mine 35 år. Vet at jeg må ta meg sammen å ta testen, enten blir det et lettelsens sukk og slutt på tenåringsfakter på prevensjonsfronten eller så blir det bare å ønske 3 mann velkommen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hoho! Gratulerer?:) går såå bra så! Slitsomt blir det ja, men så mye glede de får av hverandre :)

Skrevet

Hehe. Man blir vel ikke nødvendigvis mindre fruktbar selv om man har to fra før eller er på din alder- min svigerinne er 35 år og er gravid med førstemann nå, og de trodde det skulle ta lang tid å bli gravide, men neida! Hoppe av i svingen funker sjelden, og jeg hadde ikke tatt sjansen på det hvis jeg ikke ville ha flere barn (enda).. Men shit happens - og du får trøste deg med hvor fint de kommer til å få det som søsken når de blir eldre (er veldig god barnevakt å ha fler!), hvis testen viser positivt. Løp og kjøp, og lykke til!:-)

Skrevet

Gratulerer!

Jeg synes ofte at det virker som kroppen blir mer fruktbar jo flere barn man har fått. Det er som om den kan det nå.....

Skjønner veldig godt at det virker skremmende. Men man greier det man skal og det skal nok bli helt fantastisk i tillegg til strevet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...