Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #1 Skrevet 29. januar 2014 Hvordan får jeg snudd sidene i office slik at jeg kan skrive ut en liggende side? Det er sikkert kjempelett, men Hjeeeelp! Anonymous poster hash: d9955...048
Mammatil1prins Skrevet 29. januar 2014 #2 Skrevet 29. januar 2014 På nyere office går du på fil->skriv ut og velg liggende format. På gammel office må du inn på den som heter utskriftsformat tror jeg, og velger liggende format der.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #3 Skrevet 29. januar 2014 På nyere office går du på fil->skriv ut og velg liggende format. På gammel office må du inn på den som heter utskriftsformat tror jeg, og velger liggende format der. Takk Anonymous poster hash: d9955...048
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå