Gå til innhold

Blir satt i gang i morgen

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen settes fødselen min i gang. Jeg er da nesten 40 fullgåtte uker, og er visstnok moden og "klar" i følge fødselslegen min. Mange her har sikkert erfaring med igangsetting. Til dere som vil dele erfaringer, hvor lang tid tok det fra igangsetting til babyen var ute? Jeg skal settes i gang med en slags krem som påføres livmorhalsen. Regner med at man bruker samme metode i Norge (jeg skal føde i utlandet).

Hvor lang tid tok det før fødselen startet?

Noen tips for hvordan jeg best mulig kan forberede meg før jeg drar på sykehuset? Jeg tenker da bortsett fra det åpenbare som å få nok søvn osv. (Når man vet når man skal inn på sykehuset, er det kanskje greit å benytte seg av det mtp forberedelser).

Ellers andre tips eller råd? Dette blir første barn, så vet jo ikke helt hva som venter meg...

Anonymous poster hash: 0b161...2e0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til:) Jeg skal settes i gang neste tirsdag i uke 38+3 pga redsel for stort barn som førstemann var. Heller igangsetting enn keisersnitt og det var legene enige i. Godt å bli tatt på alvor. Har hørt mange "skrekkeksempler" fra førstegangsfødende som blir igangsatt, men de vet jo ikke hvordan en "normal" fødsel er å sammenligne med så jeg tror du bare må slappe helt av:) Vi er skapt for å føde og smertene kommer man gjennom. Har ingen tips da jeg ikke ble satt i gang første gangen:)

Anonymous poster hash: c9e8c...a1b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...