Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #1 Skrevet 29. januar 2014 Prøver hun å være morsomt eller hva er greia? Smakløst syns jeg. http://tyskertosa.blogspot.no/ Anonymous poster hash: e448e...642
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #2 Skrevet 29. januar 2014 Det var en så uinteressant blogg at jeg ikke orket å lese nok til å legge merke til om hun var morsom eller smakløs. Hva sikter du til? Anonymous poster hash: beaf4...268
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #3 Skrevet 29. januar 2014 Det er en stund siden hun skiftet bloggnavn til mammalivet! bra blogg! Anonymous poster hash: 37d77...604
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #4 Skrevet 29. januar 2014 Det var en så uinteressant blogg at jeg ikke orket å lese nok til å legge merke til om hun var morsom eller smakløs. Hva sikter du til? Anonymous poster hash: beaf4...268 Sikter selvfølgelig til at det overhodet ikke er passende å kalle seg tysketøs! Blir kvalm. Anonymous poster hash: e448e...642
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #5 Skrevet 29. januar 2014 Ho er gift/samboer med en tysker. Bryr meg ikke om hun kaller seg for det, bloggen heter nå noe annet og er blant annet fylt med reflekterte innlegg om samfunnsaktuelle temaer. Nei takk til fotballbrue og rosablogger. Anonymous poster hash: cd31d...e8c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå