Gå til innhold

Juksetattovering til små barn??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor selger de sånne? Har ei jente på 2 som er helt galen etter slike som man får i tyggispakker. Men noen som vet hvor de selger slike større ark med mange små? Har prøvd Nille og lekebutikker, men ingen har..

Anonymous poster hash: 80c8f...836

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror de selger sånne i sånne bijoteributikker? Tror jeg har kjøpt sånne der? Du vet sånne litt alt mulig butikker der de har billige smykker, ringer, div til jenter især?

Anonymous poster hash: 1a72f...e1d
Skrevet

Ville jeg aldri gjort. Finnes så mange forskjellige reaksjoner og ikke er det bra for huden til de små!

Anonymous poster hash: 95615...a59
Skrevet

Mon tro om det er en sånn 2 år's greie? min er også gal etter sånt, hehe. Men plaster med Cars, Hello Kitty fungerer som en grei erstatter.

Skrevet

Tror de selger sånne i sånne bijoteributikker? Tror jeg har kjøpt sånne der? Du vet sånne litt alt mulig butikker der de har billige smykker, ringer, div til jenter især?

Anonymous poster hash: 1a72f...e1d

Ja, det var lurt :)

Skrevet

Mon tro om det er en sånn 2 år's greie? min er også gal etter sånt, hehe. Men plaster med Cars, Hello Kitty fungerer som en grei erstatter.

Hehe, ja kanskje det er det. Plaster fungerte greit i begynnelsen. Men det ble tatt på og av så mange ganger at limet forsvant. Da ble det ramaskrik når det ikke lenger ville sitte på:P så tattis fungerer bedre her iallefall :):)

Skrevet (endret)

De har masse tatoveringer på BR. Koster 50 kr for 50 stk og de holder seg fine i over en uke. Har flere varianter. De selges også på Toys'r'us og ser slik ut:

www.toysrus.no/serier/kalendergaver/50,-d-,00/tatoveringer?id=625120&vid=174743H#variants

Ser ikke ut til at de ikke har på sentrallaget men alle butikkene har.

Endret av Peggy Sue
Skrevet

De finnes på BR, Hennes, i tyggispakker etc.

Pass bare på min kusinene sønn måtte på legevakt å få sprøyte pga allergisk reaksjon. Hele armen var så hoven at huden sprakk litt.

Anonymous poster hash: 5c759...478

Gjest 5 andre
Skrevet

Sett det på KappAhl :)

Ups. Ser linken over. Kanskje best å styre unna. 

Skrevet

jeg har sett det i flere leketøys butikker:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...