Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #1 Skrevet 29. januar 2014 Jeg giftet meg med barnefar for mange år siden. Vi ble skilt noen år senere men fant tilbake til hverandre før vi fikk barn sammen. Nå har vi vært samboere i 5 år. Jeg angrer på skilsmissen og ønsker å gifte meg med ham igjen. Og det gjør han også. Blir det teit? Å gifte seg med samme person igjen? Jeg føler at det blir litt stusselig å oppdra barn sammen som samboere når vi faktisk har vært gift før. Anonymous poster hash: 7e716...4a8
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #2 Skrevet 29. januar 2014 Syns det hørtes romantisk ut jeg Hvorfor skal vi alltid bry oss så veldig om hva andre mener? Anonymous poster hash: 85d5e...ed2
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #3 Skrevet 29. januar 2014 Ser du for det en stort bryllup da? Hvit brud i kirka, med fest etterpå?Jeg ville nok latt det gå rolig for seg på tinghuset, eller gjort det på en litt romantisk ferie sammen. Anonymous poster hash: c90f8...de0
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #4 Skrevet 29. januar 2014 Ser du for det en stort bryllup da? Hvit brud i kirka, med fest etterpå? Jeg ville nok latt det gå rolig for seg på tinghuset, eller gjort det på en litt romantisk ferie sammen. Anonymous poster hash: c90f8...de0 Ja, jeg tenkte i de baner som du foreslår Gamle bryllupsdagen vår er 13 april, kanskje vi kunne reist bort da og giftet oss den datoen? eller blir det teit? mtp at det røk Anonymous poster hash: 7e716...4a8
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #5 Skrevet 29. januar 2014 Gjør det litt amerikansk.. Driver ikke de og fornyer løftene sine hver gang de føler romantikk? Da har de også store fester.. Go for it sier jeg:) Kult å sette seg ned med barna og fotoalbum.. Her er da mamma og pappa giftet seg i 2000 og her er da vi giftet oss på nytt i 2015.. Seriøst ment:) Anonymous poster hash: e8bc2...052
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #6 Skrevet 29. januar 2014 Gjør det litt amerikansk.. Driver ikke de og fornyer løftene sine hver gang de føler romantikk? Da har de også store fester.. Go for it sier jeg:) Kult å sette seg ned med barna og fotoalbum.. Her er da mamma og pappa giftet seg i 2000 og her er da vi giftet oss på nytt i 2015.. Seriøst ment:) Anonymous poster hash: e8bc2...052 Tror man må allerede være gift for å fornye løftene? eller er jeg på bærtur nå? HI Anonymous poster hash: 7e716...4a8
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #7 Skrevet 29. januar 2014 Ser du for det en stort bryllup da? Hvit brud i kirka, med fest etterpå? Jeg ville nok latt det gå rolig for seg på tinghuset, eller gjort det på en litt romantisk ferie sammen. Anonymous poster hash: c90f8...de0 Ja, jeg tenkte i de baner som du foreslår Gamle bryllupsdagen vår er 13 april, kanskje vi kunne reist bort da og giftet oss den datoen? eller blir det teit? mtp at det røk Anonymous poster hash: 7e716...4a8 Hadde gått for det jeg Anonymous poster hash: c90f8...de0
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #8 Skrevet 29. januar 2014 Dere er skilt og samboere nå altså Litt tidi <3 Masse lykke til - gjør det dere føler er rett for dere Anonymous poster hash: 85d5e...ed2
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #9 Skrevet 29. januar 2014 Dere er skilt og samboere nå altså Litt tidi <3 Masse lykke til - gjør det dere føler er rett for dere Anonymous poster hash: 85d5e...ed2 Hehe- jeg vet Takk! HI Anonymous poster hash: 7e716...4a8
Monajenten Skrevet 29. januar 2014 #10 Skrevet 29. januar 2014 Jeg syns det høres kjempekoselig ut❤️ Jeg og mannen har allerede snakket om at hvis vi noen gang reiser til Las Vegas så skal vi gifte oss en gang til på skikkelig Vegasvis
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #11 Skrevet 29. januar 2014 Gjør det litt amerikansk.. Driver ikke de og fornyer løftene sine hver gang de føler romantikk? Da har de også store fester.. Go for it sier jeg:) Kult å sette seg ned med barna og fotoalbum.. Her er da mamma og pappa giftet seg i 2000 og her er da vi giftet oss på nytt i 2015.. Seriøst ment:) Anonymous poster hash: e8bc2...052 Tror man må allerede være gift for å fornye løftene? eller er jeg på bærtur nå? HI Anonymous poster hash: 7e716...4a8 Joda. Men det er ikke en norsk greie, så da kan det jo være en fornying av løfter og samtidig så sender dere inn papirene på at dere gifter dere med vitner og alt det der. Så blir det ikke bryllup og fest og alt det, men likevel deres brullupsdag og deres fest:) Eller en ambassade i et romantisk land.. Anonymous poster hash: e8bc2...052
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #13 Skrevet 29. januar 2014 Gift dere. Det er ikke rart, men å invitere til nytt stort bryllup virker veldig rart på meg. Ettersom dere allerede har giftet dere en gang tror jeg bare jeg ville ordnet papirene og latt det være med det. Anonymous poster hash: eeb9f...04c
Tauriel Skrevet 29. januar 2014 #14 Skrevet 29. januar 2014 Kjør på med nytt bryllup Og i den stilen dere vil ha det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå