Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #1 Skrevet 29. januar 2014 Er ikke fotballfrue så poppis lengre? Ser hun stortsett får under 50 kommentarer på innleggene sine. Synes bloggen har mistet "profilen" sin også. Det er verken en mote-, trenings-, eller mamma-blogg. Anonymous poster hash: 9759e...70e
*Miss Marple* Skrevet 29. januar 2014 #3 Skrevet 29. januar 2014 Godt at hun fremdeles har deg som fast leser da.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #4 Skrevet 29. januar 2014 Hun må godkjenne alle kommentarene først. Det blir ikke gjort like ofte lenger, derfor ser det gjerne slik ut. Anonymous poster hash: 88c06...3b4
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #5 Skrevet 29. januar 2014 Hun har jo halve DIB/BIM som fans jo.... Anonymous poster hash: 40860...dc5
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #6 Skrevet 29. januar 2014 Folk begynner vel å bli lei av henne da? Jeg er hvertfall drittlei alt styret rundt henne. Hun finnes jo ikke interessant! Anonymous poster hash: 183aa...fb0
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #7 Skrevet 29. januar 2014 Jeg tror nok hun sakte men sikkert mister lesere. Hun har jo ikke en klar "gruppe" hun blogger for nå. Jeg tror nok ikke hun kommer til å blogge så mye lenger egentlig. Og hun vil nok gi seg mens hun fremdeles er. Norges mest leste blogg. Anonymous poster hash: e4b79...bd8
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #8 Skrevet 29. januar 2014 Hun har jo en liten baby nå, så hun har ikke tid til å godkjenne kommentarer like ofte nå som før. Hun har jo flere ganger skrevet at hun bruker timevis på hvert blogginnlegg, så hun bruker sikkert mye tid bare på å lese og godkjenne kommentarer også. Jeg har sluttet å lese bloggen hennes nå, da jeg savner et fokus, en retning og personlig preg. Syns bloggen hennes har utviklet seg til å fremstå mest som en salgskanal for diverse produkter, og jeg får ikke lenger den "feelgood"-følelsen som jeg fikk før mens jeg leste. At bloggen er hyperkommersiell, er ingen grunnløs påstand. Alle vet at den selger annonse- og sponsorplass for flere millioner. Og den er ganske fascinerende, denne reklamen hennes. "Prøv denne fantastiske mascaraen som gjør underverker, men dog med løsvipper, som det helt tilfeldigvis også er tilbud på nå." Og "slik får du større lepper", signert restylanedronningen.Går folk virkelig på dette? Det er klart at personligheten og verdisynet til CBE (evt familien Eriksen) preger innholdet, men jeg tør påstå at bloggen i det store og hele er en gedigen salgskanal, mer enn en personlig fortelling. Hun har blitt en gjennomsyret fasaderytter, og jeg kan nesten ikke forstå at bloggen hennes har 90 000 unike lesere hver dag. Jeg vil hvertfall ikke lenger sponse det vanvittige kjøpebonanzaet til småbarnsmoren på Siljan, og har klikket meg inn på fotballfrue.no for siste gang. Anonymous poster hash: 6d10f...cc8
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #9 Skrevet 29. januar 2014 Jeg tror nok hun sakte men sikkert mister lesere. Hun har jo ikke en klar "gruppe" hun blogger for nå. Jeg tror nok ikke hun kommer til å blogge så mye lenger egentlig. Og hun vil nok gi seg mens hun fremdeles er. Norges mest leste blogg. Anonymous poster hash: e4b79...bd8 Jeg kan aldri tenke meg at herr og fru Eriksen har planer om å trappe ned på bloggingen. De er altfor glade i å bruke penger. De tjener tross alt flere millioner i året på denne overfladiske salgskanalen, jeg mener populære bloggen. Anonymous poster hash: 6d10f...cc8
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #10 Skrevet 29. januar 2014 jeg fulgte med da hun var gravid fordi jeg er gravid selv. Men nå er det liksom ikke så interessant lenger. Og litt kjedelig å bare se blurry bilder av babyen bakfra eller sokkene hennes. Selvom det egentlig er bra at de ikke offentliggjør henne så mye. Anonymous poster hash: 7aa6a...931
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #11 Skrevet 29. januar 2014 jeg fulgte med da hun var gravid fordi jeg er gravid selv. Men nå er det liksom ikke så interessant lenger. Og litt kjedelig å bare se blurry bilder av babyen bakfra eller sokkene hennes. Selvom det egentlig er bra at de ikke offentliggjør henne så mye. Anonymous poster hash: 7aa6a...931 Enig. Syns det er kjedelige greier nå. Det er jo ikke akkurat et spennende liv hun lever med nyfødt baby på Siljan. Hun prøver så godt hun kan å dresse seg opp og lage fine middager, men særlig glamorøst er det jo ikke. Jeg var stor fan under graviditeten, men nå finner jeg det generelt ganske uinteressant. Livet hennes er omtrent like spennende som mitt etter å ha fått barn... Haha. Eneste forskjellen er at jeg ikke trengte å late som det var noe bedre enn det var, for jeg var jo i betalt permisjon. Anonymous poster hash: a940b...466
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #12 Skrevet 29. januar 2014 Jeg fulgte også med når hun var gravid (er gravid selv), men nå er jeg innom en gang i måneden kanskje... Synes også det er kjedelig at vi aldri får se skikkelige bilder av dattera, selv om jeg skjønner at de vil skjerme henne. Den type mote og kosthold hun driver med er ikke interessant for meg, så da lar jeg være. Anonymous poster hash: 1ffec...331
Mia_73 Skrevet 29. januar 2014 #13 Skrevet 29. januar 2014 Jeg har aldri støttet denne typen virksomhet med min klikk. Jeg leser 3 blogger til folk som ikke får noen som helst støtte for sin blogg fordi de ikke selger seg selv. Ekte blogg om og fra ekte personer med sine opp- og ikke minst nedturer, ikke et utopisk glansbilde.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #14 Skrevet 29. januar 2014 Hun fikk vel egentlig mer oppmerksomhet etter barselbildet sitt, men jeg har sluttet å lese ihvertfall. Er ikke noe interessant lenger, enten er det rene annonser eller så er det innlegg som bare er på måfå. Leste kommentarene innimellom for det er jo morsomt når hun hopper i strupen på leserne for hver minste ting. Anonymous poster hash: cdd34...02a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå