Gå til innhold

Der kikket paracetten inn :)


Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Stakkars lille jenta mi som våknet med 40 i feber og bare villte alt og ingenting, nå kikket paracetten inn så nå er alt bare fryd til det er på tide med refill :)

 

Ha en fin dag damer :)

Endret av Mamma_til_2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her har også huset vært fylt med feber den siste tiden. Tre dager forrige uke og to dager denne uken.

Kjedelig for både store og små, spesielt når ungene er i så god form at de har tonnevis med energi og må holde seg inne.

 

God bedring til den lille!

Skrevet

God bedring. Propell med høy feber er aldri kult.

Skrevet

God bedring!

Skrevet

God bedring! :) Håper formen er bedre! 

Skrevet

I dag er feberen borte :) :) håper på bhg i morgen, men i dag skal vi ha kose-dag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...