Mamma_til_2 Skrevet 29. januar 2014 #1 Skrevet 29. januar 2014 (endret) Stakkars lille jenta mi som våknet med 40 i feber og bare villte alt og ingenting, nå kikket paracetten inn så nå er alt bare fryd til det er på tide med refill Ha en fin dag damer Endret 29. januar 2014 av Mamma_til_2
Gjest Kira Skrevet 29. januar 2014 #3 Skrevet 29. januar 2014 Her har også huset vært fylt med feber den siste tiden. Tre dager forrige uke og to dager denne uken. Kjedelig for både store og små, spesielt når ungene er i så god form at de har tonnevis med energi og må holde seg inne. God bedring til den lille!
sug lut Skrevet 29. januar 2014 #4 Skrevet 29. januar 2014 God bedring. Propell med høy feber er aldri kult.
Mamma_til_2 Skrevet 30. januar 2014 Forfatter #9 Skrevet 30. januar 2014 I dag er feberen borte :) håper på bhg i morgen, men i dag skal vi ha kose-dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå