Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #1 Skrevet 29. januar 2014 Når jeg ligger på siden klarer jeg så vidt å puste uten at det gjør vondt...da mener jeg VELDIG vondt... Er snaaart 3 mnd siden første fødsel, kan det ha en sammenheng? Er bittelitt vondt hele tiden, men ekstremt vondt å puste når jeg ligger på høyre siden..det stikker i område rundt høyre ribben.. Kun vondt når jeg trekker puster inn.. Flere som har hatt noe lignende og evt fått vite hva som var årsaken? Har innmari legeskrekk så hører gjerne på litt erfaringer først Anonymous poster hash: 8b1f4...812
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #2 Skrevet 29. januar 2014 Du må nesten få det utredet.... Anonymous poster hash: a653f...06b
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #3 Skrevet 29. januar 2014 Du vil heller ha sterke magesmerter enn å gå til en lege som garantert vil hjelpe deg?? Noen ganger må man kontakte lege. Det skylder du vel også babyen din så du kan fungere normalt. Uansett hvilke erfaringer vi på forumet har, så er det ingen som kan gi deg svar på hva som gir deg smerter. Anonymous poster hash: 77d09...d7e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå