Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #1 Skrevet 29. januar 2014 Dette kommer spesielt fram når jeg treffer på eller hører om personer, som har behandlet meg dårlig i ulike faser av livet mitt. Når jeg treffer dem, blusset sinnet mitt opp. Og det er ikke sundt for meg. Jeg gjør heldigvis ikke annet enn å overse de gjeldende, men inne i meg så koker det. Flere som kjenner seg igjen, og kanskje har noen knep de kan dele? Hvordan legger dere lokk på følelsene, og gir blaffen i dem? Anonymous poster hash: a9900...5bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå