Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #1 Skrevet 28. januar 2014 Etter og ha lest alle innleggene her om udugelige menn så føler jeg meg vanvittig heldig for at jeg har en mann som respekterer meg og mine grenser.En som elsker meg for den jeg er, og som er fornøyd med akkurat hvordan jeg ser ut.Han er en stabil mann, en god pappa og en kjempe god kjæreste.Vi har aldri vært utro mot hverandre, og dette er jeg helt sikker på for mannen min kan ikke å lyve Nei jeg er vel en av de heldige her inne som ikke har en udugelig mann Husarbeid hjelper han til med, barnet vårt hjelper han til med.Felles økonomi har vi, eier eget hus, har bil uten lån.Å dette i en alder før 30år Anonymous poster hash: 7ffe9...49c
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #2 Skrevet 29. januar 2014 Samme her Før 30 her også. Anonymous poster hash: 741db...03a
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #3 Skrevet 29. januar 2014 Samme her Før 30 her også. Anonymous poster hash: 741db...03a Hærlig følelse og sitte og se på alt man har klart Anonymous poster hash: 7ffe9...49c
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #4 Skrevet 29. januar 2014 Så heldig Jeg er langt ifra der, men håper at jeg også får alt det en vakker dag ❤ Anonymous poster hash: 3ebdf...fa6
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #5 Skrevet 29. januar 2014 Så heldig Jeg er langt ifra der, men håper at jeg også får alt det en vakker dag ❤ Anonymous poster hash: 3ebdf...fa6 Det kommer nok en dag, jeg var bare heldig som møtte den rette Anonymous poster hash: 7ffe9...49c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå