Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #1 Skrevet 28. januar 2014 Da mannen stilte meg opp på fødestua til et "før"bilde kom kommentaren jeg aldri har hørt før. "Nå er du faktisk feit!" Hadde akkurat veid meg og vekta viste 90 kg, men jeg synes egentlig ikke at jeg så tykk ut, mer lubben med mage ja Anonymous poster hash: ae8be...3c3
Natti11 Skrevet 28. januar 2014 #2 Skrevet 28. januar 2014 Nei. Mannen her er veldig bevisst på trening og kosthold, men under graviditeten gikk jeg opp 14 kilo hadde utrolig søtsug , han kjøpte mye sjokolade til meg. Det ville han ALDRI gjort ellers. Han sa alltid at jeg var vakker og at jeg ville komme tilbake i form på null tid. Heldig jeg
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #3 Skrevet 28. januar 2014 Nei, ikke annet enn på tull, slik som "Flytt den feite rumpa di". Men dette vet jeg er sagt med "kjærlighet", for han elsker store rumper Ellers bryr han seg ikke så mye om vekt. Han hadde nok sagt det om jeg var direkte usunn, men det går jo begge veier. Anonymous poster hash: b8653...c15
IreneUtålmodig Skrevet 28. januar 2014 #4 Skrevet 28. januar 2014 Nei aldri, men så møtte han meg når jeg veide 115 kg.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #5 Skrevet 28. januar 2014 Nei, ikke mannen. Men eksen gjorde det en gang. Våkna opp etter et familieselskap, og han kunne fortelle meg at han hadde skjemtes. Fordi jeg virkelig så ut som ei ku og en gris. Og han var ikke interessert i å være kjæreste med en feit gris. Så enten kunne jeg slanke meg, eller miste han. Jeg var 17 år og stormforelsket ( han var 28 ). Jeg slanka meg faktisk. Men dumpa han når hadde blitt akuratt slik jeg ville :-D Anonymous poster hash: 0d78c...0e3
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #6 Skrevet 29. januar 2014 Nei, ikke mannen. Men eksen gjorde det en gang. Våkna opp etter et familieselskap, og han kunne fortelle meg at han hadde skjemtes. Fordi jeg virkelig så ut som ei ku og en gris. Og han var ikke interessert i å være kjæreste med en feit gris. Så enten kunne jeg slanke meg, eller miste han. Jeg var 17 år og stormforelsket ( han var 28 ). Jeg slanka meg faktisk. Men dumpa han når hadde blitt akuratt slik jeg ville :-D Anonymous poster hash: 0d78c...0e3 For en dritt! Anonymous poster hash: b8653...c15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå