Gå til innhold

Seksuelt frustrert, redd for å drite meg ut

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en veldig flott kjæreste og vi har det veldig fint sammen, men han tenner meg ikke seksuelt. Har møtt en annen fyr (vi har ikke møttes) som jeg er kjempe tent på og som vill ha meg, og jeg begynner å blir veldig frustrert nå.Redd for å gjøre noe veldig dumt her, tips?

Anonymous poster hash: cc4ca...450

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, skjerp deg!

Anonymous poster hash: d25b3...a91

Skrevet

Beklager men hvis du ikke er seksuellt nokk tiltrukket av partneren din så er ikke forholdet særlig mye verdt i lengden spesielt ikke når en annen tenner deg mere. Min partner er ikke den kjekkeste og han er akkurat overvektig men han tenner meg kjempe bra ;)

Anonymous poster hash: f9724...fe9
Skrevet

Gjør det som føles riktig og gi blaffen i moralistene! De kan gå i kirken der de hører hjemme. ;-)

Anonymous poster hash: 97f64...118
Skrevet

Beklager men hvis du ikke er seksuellt nokk tiltrukket av partneren din så er ikke forholdet særlig mye verdt i lengden spesielt ikke når en annen tenner deg mere. Min partner er ikke den kjekkeste og han er akkurat overvektig men han tenner meg kjempe bra ;)

Anonymous poster hash: f9724...fe9

Signerer denne :)

Anonymous poster hash: d8b4a...6d2

Skrevet

Gosh, hvis man ikke har seksuell knist og tenning.. Hva har man da? Min mann er ikke den kjekkeste, husket første gangen jeg så han at jeg tenkte "han er ikke min type" Men etter 3 år skjønte jeg at han var alt jeg ville ha! Han er tykk og ikke super attraktiv, men han tenner mine plugger så det holder ;) Og for første gang er jeg i et forhold hvor jeg faktisk blir ordenlig opphisset av kjæresten min ;) Deilig som bare det! man skal jo dele et liv sammen :)

Anonymous poster hash: 3579f...d5b
Gjest Eilicic
Skrevet

Jeg tror at du skal vurdere sterkt om dette forholdet du har nå er verdt å fortsette med, for deg selv men ikke minst for kjæresten din stakkars som ikke kan noe for at han ikke tenner deg seksuelt. Hvordan ble dere et par dersom han ikke tente deg seksuelt? eller har det bare forsvunnet gradvis?

Syns at du skal gi slipp på det forholdet du har, eller prøve å sprite opp lysten for din andre, før du gjør noe dumt. Hold deg unna den andre mannen til du har funnet ut hva du vil.

Vi er alle forskjellige, og kjæresten min er overvektig, men jeg tenner som bare det på han, bare han kommer å holder rundt meg i nakken så smelter jeg i armene hans.

Gjør det som er det riktige å gjøre, så skal du se at alt ordner seg.

Gjest Eilicic
Skrevet

Skulle skrive, bare han kommer å holder rundt meg og PUSTER meg i nakken, så smelter jeg i armene hans*

Skrevet

Tviler på at du tenner på han du ikke har møtt heller

Når du først treffer han

Anonymous poster hash: 04e65...8a7

Skrevet

Gjør det som føles riktig og gi blaffen i moralistene! De kan gå i kirken der de hører hjemme. ;-)

Anonymous poster hash: 97f64...118

det har ingenting med moralister å gjøre, men med respekt for andre mennesker og tillit. Hvordan skal denne mannen kunne stole på sin neste kjæreste hvis HI velger å gå bak ryggen hans og ha seg med den andre? utroskap er utrolig ødeleggende for den parten som blir rammet. HI skriver at de er "kjærester", noe som tyder på at de verken har barn sammen eller bor sammen. Når de da mangler seksuell tiltrekning så forstår jeg ikke vitsen med å holde sammen, når HI ønsker å leve ut sitt sexliv med en annen mann. Det er ingenting av betydning som holder henne hos kjæresten, og det som er det ryddige er å gjøre det slutt og SÅ gå og ha sex med ham som tenner henne.

Anonymous poster hash: 17e88...d88

Skrevet

Om du ikke tenner seksuelt på mannen er det rett og slett ikke mannen i ditt liv, det er ikke meningen man skal gifte seg med noen man bare er glad i som en bror, det blir bare mer og mer feil for hvert år som går og til slutt går det til helvete.

Bedre å bryte ut og finne en mann som du både er glad i og som du tenner på seksuelt, da er forholdet liv laga.

Utroskap vil du ikke nedverdige deg til, ønsker du å ha sex med noen andre gjør du det slutt med kjæresten din først!

Anonymous poster hash: 28348...e43
Skrevet

Har en veldig flott kjæreste og vi har det veldig fint sammen, men han tenner meg ikke seksuelt. Har møtt en annen fyr (vi har ikke møttes) som jeg er kjempe tent på og som vill ha meg, og jeg begynner å blir veldig frustrert nå.Redd for å gjøre noe veldig dumt her, tips?

Hadde egentlig ikke tenkt å svare, for jeg ble så irritert over alle som sa du burde dumpe kjæresten grunnet manglende tenning. Men for din skyld skal jeg svare likevel.

Tenk deg om, veldig godt om !

Jeg er i ett forhold med en snill og go mann, jeg elsker han veldig høyt! Men her også mangler tenningen, det har den gjort siden de første månedene av forholdet. Jeg har også hatt mange runder med meg selv om dette forholdet er noe å ha siden tenningen mangler.

Før trodde jeg som mange andre at ett forhold uten tenning ikke var liv laga.

Men det har forandret seg etter jeg endte opp med å elske en mann hvor sexlivet ikke ble slik jeg trodde.

Jeg hadde mye god sex før jeg traff han, men lite kjærlighet. Nå har jeg masse kjærlighet, men ikke så mye god sex. Hva ville du valgt`? Du er ikke garantert å noen gang finne en du blir like glad i. Skal man ofre kjærligheten for å få bra sex?

Jeg har valgt å være ærlig med min mann, vi jobber med å få ett bedre sexliv, være flinke til å ta på hverandre og gi komplimanger. Noen ganger får vi faktisk til sinnsykt bra sex, men for det meste ikke. Vi gir likevel ikke opp fordi vi elsker hverandre. Jeg kan ikke se for meg ett liv uten han, derfor kjemper jeg for ett bedre sexliv istedet for å gi opp.

Hva ønsker du ? Det er ikke sikkert det er kjærlighet du møter hos den nye, kanskje bare sex, kanskje forsvinner tenningen etter en stund. Er du villig til å ofre kjæresten din for noe flyktig?

Om du er villig til det elsker du han ikke. Om du ønsker mer tenning og ett bedre sexliv med en du elsker, så kjemper du for det med han du har !

Anonymous poster hash: f7acd...645

Skrevet

Du føler nok det mange andre har følt før deg. Er lett å la seg tro at gresset er grønnere på andre siden av gjerdet. Har selv også småforelsket meg i en annen, når jeg var i et forhold. Sånt ender sjeldent bra. Er nok mye at forholdet blir til rutiner, og man søker spenning. Da blir andre fort fristende. Er vel en grøft de fleste må komme seg over i forholdet. Om man virkelig har et bra forhold og elsker den man er sammen med, så lar man slike fristelser gå forbi. 

Anonymous poster hash: cfbb6...e87

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...