Gå til innhold

Silikon...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det eneste jeg tenker på fortiden....men er sikkert for pysete til å gjennomføre...:(

Noen med erfaring som kan anbefale eller fraråde? Og hvorfor?

Anonymous poster hash: a9c9c...79a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også ei pyse på sånt, men gjennomførte det på Fornebuklinikken. Gikk veldig fint. Var som å være syk, du har vondt i kroppen etterpå men du vet det blir bra:-) Hvis du har spørsmål kan du sende det til klinikken, så får du svar på mail. Veldig enkelt og greit. Resultatet ble bra, gikk fra å være flat til en stor b-c cup:-)

Anonymous poster hash: c4d11...297

Skrevet

Dette er min drøm og.... men tør ikke! Er livredd det skal gå galt. Vi jo ikke dø bare for å få tilbake fylden etter  å ha ammet i nesten 6 år til sammen... De er så sinnsykt stygge puppene mine nå :( Før var de kjempefine! 

Anonymous poster hash: 657d8...1c7
Skrevet

Dette er min drøm og.... men tør ikke! Er livredd det skal gå galt. Vi jo ikke dø bare for å få tilbake fylden etter å ha ammet i nesten 6 år til sammen... De er så sinnsykt stygge puppene mine nå :( Før var de kjempefine!

Anonymous poster hash: 657d8...1c7 [/quote

]

Sannsynligheten for at du dør er liten. Større sjanse for at du dør i trafikken. Noen få er allergisk mot narkose, det vet man ikke før man går prøvd. Dette er et fåtall, ellers går det stort sett greit. Seriøse og flinke kirurger i Norge :-)

Anonymous poster hash: c4d11...297

Skrevet

hehe du dør ikke...er bare helvetes vondt... ; ) Ikke for å skremme. du får med morfin hjem. de sa på colluseeumklinikken i majorstuen at det var den vondeste oprasjonen de tar der inne. men er verdt hver eneste smerte: ))) Tok 450 gram.litt mer enn det legen anbefalte og angrer ikke et sekund. kunne velge helt selv.alle som jeg har snakka med ville tatt mer om de skulle gjort det igjen., under 450 synes det nesten ikke. ingen vits liksom. legg under muskelen. da ser det naturlig ut.ellers får du hengepupper. hadde lite fyll og litt heng etter to amminger. Måtte operere to ganger siden jeg ikke var forsiktig nok 1 gangen og silikonputa flytta sg oppover.så fikk dobbeltpupp. slapp å betale 2 gangen.2 mnd etter jeg la inn 1 gangen. tomm bjærke er den flinkeste legen. koster 32 000. hadde null tegn til infeksjon etterpå i arret. arrene synes nesten ikke og er bare noen få cm under puppen. har ikke mista følelsen i brystvortene men etter 2 oprasjonen har jeg blitt litt nummen rett over arret på puppen. er ganske vanlig, men ikke noe som plager meg. har litt stikkende smerte i den ene ved arret en gang i blandt. legen sa dette skulle gå over. men er ikke vondt bare litt ubehagelig. gjør det ; )!!!

Anonymous poster hash: 33f06...727
Skrevet

hehe du dør ikke...er bare helvetes vondt... ; ) Ikke for å skremme. du får med morfin hjem. de sa på colluseeumklinikken i majorstuen at det var den vondeste oprasjonen de tar der inne. men er verdt hver eneste smerte: ))) Tok 450 gram.litt mer enn det legen anbefalte og angrer ikke et sekund. kunne velge helt selv.alle som jeg har snakka med ville tatt mer om de skulle gjort det igjen., under 450 synes det nesten ikke. ingen vits liksom. legg under muskelen. da ser det naturlig ut.ellers får du hengepupper. hadde lite fyll og litt heng etter to amminger. Måtte operere to ganger siden jeg ikke var forsiktig nok 1 gangen og silikonputa flytta sg oppover.så fikk dobbeltpupp. slapp å betale 2 gangen.2 mnd etter jeg la inn 1 gangen. tomm bjærke er den flinkeste legen. koster 32 000. hadde null tegn til infeksjon etterpå i arret. arrene synes nesten ikke og er bare noen få cm under puppen. har ikke mista følelsen i brystvortene men etter 2 oprasjonen har jeg blitt litt nummen rett over arret på puppen. er ganske vanlig, men ikke noe som plager meg. har litt stikkende smerte i den ene ved arret en gang i blandt. legen sa dette skulle gå over. men er ikke vondt bare litt ubehagelig. gjør det ; )!!!

Jeg har også brukt Colosseumklinikken. Men jeg må bare få sagt til HI at man overhode ikke MÅ legge inn 450 gram for å få effekt. Dette kommer helt an på din kropp. Jeg er kun 158 cm høy og hadde sett helt syk ut med så store innlegg. Mine er kun på 290 gram.

Anonymous poster hash: a69d4...537

Skrevet

nei selfølgelig MÅ man ikke det. spørs jo helt hva legen sier og hva du selv ønsker, men jeg er 163 høy bare og han anbefalte 375-400 på meg. har veldig mye å si om du er ganske flat eller har fortsatt litt pupp. jeg hadde b cup fra før.. men hadde et naturlig heng etter amming og ønsket å fylle opp. kjenner flere som har tatt rundt 250-300, og det synes nesten ikke. men spørs jo helt hvor høy du er kroppsvekt osv. nå har jeg lagt på meg litt, og da forsvinner puppene litt egentlig. JEG hadde seriøst angra om jeg hadde tatt bare 290 gram..de fleste venter da noen år, så finner de ut at de kunne tenkt seg større og må gå igjennom en opr til..  legen sier man skal ta det man helst vil ha, men anbefaler de største innleggene, om det står mellom to stk : )) Lykk til. 

Skrevet

jeg tok silikon i 02, ved colosseumklinikken. La inn 275 gram i hver - utgjorde stor forskjell på meg som hadde små A-cup pupper...Veldig vondt i 1 uke, helt fin etter to uker.

Anonymous poster hash: 9081a...523
Skrevet

mine før så ut som pølser som hang ned..laaange når jeg lå på magen og løftet meg opp. haha ; D

Skrevet

desperate desperate kvinner sier jeg bare...

Anonymous poster hash: b466f...4e2
Skrevet

nei selfølgelig MÅ man ikke det. spørs jo helt hva legen sier og hva du selv ønsker, men jeg er 163 høy bare og han anbefalte 375-400 på meg. har veldig mye å si om du er ganske flat eller har fortsatt litt pupp. jeg hadde b cup fra før.. men hadde et naturlig heng etter amming og ønsket å fylle opp. kjenner flere som har tatt rundt 250-300, og det synes nesten ikke. men spørs jo helt hvor høy du er kroppsvekt osv. nå har jeg lagt på meg litt, og da forsvinner puppene litt egentlig. JEG hadde seriøst angra om jeg hadde tatt bare 290 gram..de fleste venter da noen år, så finner de ut at de kunne tenkt seg større og må gå igjennom en opr til..  legen sier man skal ta det man helst vil ha, men anbefaler de største innleggene, om det står mellom to stk : )) Lykk til. 

Ja, man bør høre på legens anbefalninger. Nå har jeg hatt silikon i 20 år. Første gang la jeg kun inn 230 gram og nå 290. Jeg var helt flat.

Anonymous poster hash: a69d4...537

Skrevet

når det blir lagt inn under muskelen ser plutselig ikke den silikonputa så stor ut likevel. har man nok problemer med det..handler det ikke om å være desperat..men en mulighet til å fikse på noe som gir en dårlig selvtilit

Skrevet

Det varierer nok veldig, men jeg angrer bittert på at jeg tok mine. Ikke pga dårlig resultat, men er ikke meg.

Mannen liker ikke at jeg har de, tas mindre seriøst i jobbsammenheng og tiltrekker meg litt feil mannfolk. Det siste var mer aktuelt før, men vet at mannen er litt flau over det.

Jeg skulle gjerne kunne bli kvitt de, men da må jeg jo ta at løft og det er en verre operasjon.

Anonymous poster hash: 518e5...fc7

Skrevet

gjennomførte det på Fornebuklinikken i sommer. ble utrolig fornøyd & kirurgen jeg fikk var kjempe hyggelig & svarte på alle de dumme spørsmålene mine :P hadde nesten ikke vondt i det hele tatt så jeg brukte bare en av de sterkeste smerte stillende jeg fikk med hjem, tok den mest pga at  jeg fikk et hoste annfall & migrene & det var ikke en go blanding med ny opererte pupper. resultatet ble kjempe bra & arrene er nesten borte allerde nå. det som var værst for meg var når luften som hadde samlet seg skulle ut. det kilte no helt forferdelig & var helt klart min største plage om man ser bort i fra at man ikke får løfte armene da. om det er noe du virkelig vill så GO FOR IT men les allt du kommer over av info først. viktig å vite 100% at man vil det.

Anonymous poster hash: b190e...f4e
Skrevet

Når må silikonen ut igjen? 

Jeg er redd det skal bli stygt, at jeg må inn å rette på det etterpå. Hadde jeg bare visst det gikk greit så hadde jeg gjort det. Mine er helt flate. De var store og fine før. Føler jeg fææææl rett og slett! De er bare skinn i BHen!

Anonymous poster hash: 657d8...1c7
Skrevet

657d8...1c7 [/acronym]

Angrer man på silikon har man brukt feil lege.ferdig snakka. Mine ser helt naturlige ut.kan sitte egentlig livet ut.i gamledager måtte de byttes ut.mebne legene anbefaler å bytte de en gang senere i livet hvis man har hatt de veeeldig lenge da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...