Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #1 Skrevet 28. januar 2014 ....... ordløs.. tanketom. Aner ikke hva jeg skal vurdere etter. Hva ser men som gode kvaliteter og dårlige? Anonymous poster hash: d0be6...3f9
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #2 Skrevet 28. januar 2014 ??? Anonymous poster hash: ca881...4ef
det er berre mordi Skrevet 28. januar 2014 #3 Skrevet 28. januar 2014 ....... ordløs.. tanketom. Aner ikke hva jeg skal vurdere etter. Hva ser men som gode kvaliteter og dårlige? Anonymous poster hash: d0be6...3f9 Atte?
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #4 Skrevet 28. januar 2014 Har akkuratt vært i et forhold. Vi har en pause. Han er snill og grei. Og hjelper tul. Men vi klarer ikke å ha noe å prate om. Vi er forskjellige. Han er mer ungdom enn voksen mye. Men også voksen av seg. Må virkelig gå inn i seg sjøl for og se ting fra min side etter at det har såret meg og at jg blir såret gjør han sint. Helt til han får tenkt seg om. Fra min side. Jeg takler ikke helt 100 å stole på han. Jeg synes detcer vanskelig å være i et forhold. Og liker han mer som en venn. Men han elsker meg. Respekterer alt jeg ønsker å ber om. Og tar de stega om å flytte og alt sånn rett på sak. Jeg føler meg bra alene og savner å være alene når jeg er med han. Men han er jo en go gutt da.. Anonymous poster hash: d0be6...3f9
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #5 Skrevet 28. januar 2014 Hvis det ikke fungerer , så ser jeg ikke helt vitsen med å fortsette Anonymous poster hash: 165f0...a73
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 28. januar 2014 #6 Skrevet 28. januar 2014 Jeg tenker at om du stiller det spm, så har du vel egentlig svaret!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå